![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze heb ik vandaag denk ik gezien tussen Putten en Nijkerk rond 12:00 .. |
|
||||
|
||||
![]() lage,echt lage passat 3c, denk op air. zwart met voor mij onbekende wielen. heel dik ding. stond bij karwei in kerkrade
|
|||
|
|||
![]() Deze week al een keer of 3 gespot in Den Bosch
Golf3 zwart verlaagd zwart vebreed staal us lights 2x op de maaspoort en vandaag bij de helftheuvel paggase. Stoer ding om te zien. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk dat dat Jordy is uit nijkerk. is n oud collega van mij. Bora tdi met air idd. erg strak ding..
MK V 05 GTI/TDI MKIII VR6 96 EX PASSAT V6 4M 98 EX MKIII TDI 97 EX MK I G60 83 EX A3 04 S LINE TDI EX Polo 04 TDI EX MKIII 1,8 GT 96 EX MKI CADDY EX MKIII VR6 '96 EX MKIII VR6 94 EX MKI G60 '83 EX MKI GTI '83 EX MKIII VR6 96 EX |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was Jordy niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kom geregeld een T2 bus (laag, beige/bruin) tegen bij in de buurt, iemand van hier toevallig???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan kloppen kwam net bij Theo kloosterman vandaan |
|
||||
|
||||
![]() Oranje T2 bus in Uithoorn bij het kruispunt vlak bij de TinQ benzinestation, ongeveer om een uurtje of 1500.
|
||||
|
||||
![]() Net in geleen bij de intratuin en gamma de camo bolf gespot, zwaaide terug
![]() En ff later in sittard thv de ijzeren brug iets voorbij de alberthein kreeg ik een duimpje van een man in een witte bus, geloof een Renault Master met als ik het goed zag op de zijkant een Fortuna logo en de tekst Sittard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net in born tussen frituur de anjo en de graetheide een zwarte golf 3 ik geloof 5 spaaks velgen met dubbele spaken, lampen in de voorbumper wat branden, knipperde met grootlicht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gistermiddag in Sittard thv de 24H shell een lage creme kleurige T2 met open laadbak, had een zwarte schildering op de deur, kon niet goed lezen wat er stond maar het leek op Don oid, echt een prachtig ding
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lage witte kever, in Vierlingsbeek bij iemand voor de deur.
|
||||
|
||||
![]() dakrek/koffer dr op ?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als het goed is, is het deze: ![]() Staat hier regelmatig bij mij naast het werk. Ze hebben ook nog n Amarok met reclame van hun bier erop, das ook n gaaf ding. |
|
||||
|
||||
![]() Prima bier.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd die was het ja, echt een gaaf ding
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet 'ie weer moeilijke vragen stellen.. ![]() Zou het zo niet meer durven zeggen. Stond tegenover het voetbalveld geparkeerd. Kwam langs rijden en had het pas laat in de gaten!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |