![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cabrio is gestalt dus ff bezig geweest met het winterhok zo maken naar mijn smaak :mrgreen:
Van dit ![]() Naar dit, maar is toch niet mijn ding ![]() En dit gaat m worden nu, ![]() 16'' Opel stalen velgen met 16'' Audi wieldoppen, en 165-40-16 nanklappang bandjes. Word fijn glijden in de sneeuw :mrgreen: ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik pak de fiets!
|
|||
|
|||
![]() Ik kan bijna zeggen dat het gewoon op velgen lijken die laatste foto
![]() Wat ik gebruik voor de winter is gewoon de 14'' stalen velgen van een Golf II gti, met all weather banden gewoon ![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze winter en daarna een auto vd baas .. peugeot .. :O
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijn winterhok (en momenteel daily):
![]()
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
![]() Cool
Ik kom ook niet verder dan dezelfde auto,met andere wielen.
|
||||
|
||||
![]() Peugeot 106 1.1
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook zelfde auto met andere wielen.
|
||||
|
||||
![]() gewoon de caddy met 14 inch staaltjes met winterbanden
|
|
|||
|
|||
![]() golf 4 met 101 pk.
volgend jaar weer in de verkoop en dan weer naar een golf 2! ![]()
|
||||
|
||||
![]() De gti op winterslofjes
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik rijd in de winter helemaal geen auto (of die van m'n ouders). De mijne staat mooi geschorst veilig in de garage
![]()
|
||||
|
||||
![]() Auto van de zaak (:
|
||||
|
||||
![]() Gewoon met de Leon TDI topsport, tenminste, als ik hem niet verkoop
![]()
|
||||
|
||||
![]() paar foto's uit de oude doos..
zolang ik nog geen nieuwe bandjes heb voor het stal zal het nog even op de sebrings zijn ![]() maar in princiepe gaan we gewoon zo de winter weer door ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |