![]() |
|
|||
|
|||
![]() mijn ergernis sinds 2007, toen ik begon met autorijden in een Honda CRX:
Xenon in de koplampen. Nieuwere ergernis, omdat het steeds vaker opvalt: Zelfs bij een vrij lange snelweg oprit, waar je mij echt niet wijs kunt maken, dat je auto geen 120-130 haalt... toch gewoon met 90-100 voor mij rijden, en dan ook met die snelheid willen invoegen... |
|
||||
|
||||
![]() Mod's die niet op letten bij het controleren van advertenties.
Mooi hoor dat we geen ad's zelf meer kunnen plaatsen, Allemaal prima natuurlijk, maar check het dan wel even of de verkoper aan de spelregels voldoet Quote:
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Amen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mijn ergenis, werken! er gaat zo verdomd veel vrije tijd in zitten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met mijn mk1 1.5 automaat tuf ik nooit sneller dan 100 a 110. Gaat prima hoor nergens last van hehe |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Werken is leuk!! Ik kan er wel 8 uur per dag naar kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De gasten die elke paar weken aan de deur komen met een buurtonderzoek of enquete over je energieleverancier... Heb zojuist de 49ste weggejaagd! Meneer was nog beledigd ook... Denk dat ik voor nummer 50 maar een eind hout klaarzet! Gna, gna...
|
|
||||
|
||||
![]() het valt me gewoon op hé..van die figuren op het kantoor
ik ben loodspersoneel ,dus jan met de pet..wij werken af en toe ons ass eraf .d.w.z onderhand 30 uur op 3 dagen soms... en dan ga je vragen om 18.15 s'avonds .hoe laat de laatste Pool/Roemeen komt laden en dan zeggen ze doodleuk dat ze NU geen tijd hebben ,terwijl ze broodjes Filet Americain zitten te vreten.. kom ik s'avonds om 20.00 uur terug ... is alles gewoon naar huis!!..nergens niks meer te zien.. lekker naar huis in je 14% bijtelling Up of weet ik veel wat..afwassen hoeft niet meer immers heb je op je werk al gegeten.., ik had gewoon HBO moeten doen...beter niks kunnen met je handen ,maar wel met je mond.. man man man ,dat is echt niet meer normaal.. hoogopgeleid hollands op kantoor en Tsjechen /Polen op de werkvloer.. en niemand die mekaar verstaat... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker he? Sommige mensen zijn ook te lui om een stukje door te lopen als je een koffiezet automaat aan het spoelen bent. "Ik wacht wel, anders moet ik zo ver lopen" Ik sjouw het hele pand door met die zooi en jij zit de hele dag. ![]() Gelukkig een vakantiebaantje. In september start mijn HBO avontuur. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja echt serieus he..
ik laad/los banden voor John Deere. in de pissende regen soms en toch zeker in de vrieskou. kun je jezelf niet op kleden..(kan wel maar is moeilijk bewegen met een dekbed aan je lijf geduckttaped) ik zeik nooit nergens over.. bellen er van die losers van het kantoor op...om te vragen of een band van een Combine op een Europallet past?... ja hoe ist ?..ding is bijna 2.5 meter doorsnee.. meneer de senior executive outbound detail representive quality engineer of iets.. trek eens een overall aan en help mee zitten soms echt van die vervelende kwallen tussen.. laatst moest er 1 helpen om een container te lossen met stukgoed..piecepick spul... was slecht voor zijn handen..(container was gegast.)..en hij vond zich onpasselijk worden... is naar huis gegaan ..was 'onwel '.. Last edited by heinz74 : 23-06-2014 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als die container onder gas stond zou niemand er vrijwillig in moeten gaan ![]() Last edited by EnVeeZee : 23-06-2014 at 20:37. |
|
||||
|
||||
![]() gas was al gedaan op de terminal...4 uur geleden...en als hij leeg moet
moet hij leeg.. ook al is dat "naar' .. Last edited by heinz74 : 23-06-2014 at 20:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je zal niet de eerste zijn die niet in normale toestand thuiskomt nadat een container "leeg moest". Ik liet me er niet in sturen. |
|
||||
|
||||
![]() De kosten voor een advertentie op mp te zetten.
Ze vragen al geld voor een advertentie, als je een beamer wilt verkopen ![]() Tijd dat de gele vondst weer terug komt ![]() Last edited by Gino89 : 01-07-2014 at 19:04. |
|
||||
|
||||
![]() Ik erger me groen en geel aan mensen die denken dat die 'kantoor-lui' niets doen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zeg niet dat ze niks doen... maar ze hebben het delegeren naar beneden wel tot kunst verheven.. en 9 van de 10 keer weten ze van de praktijk helemaal niks... dus erger je maar groen en geel...dat doe ik bijna dagelijks aan die figuren... komen ze vragen hoe lang een 40 foot container is...in meters en inhoud.. terwijl ik net pakken Rockwoolplaten aan het lossen ben.. spul jeukt als de tering..komt geen einde aan.. |
|
||||
|
||||
![]() De beste kantoor mensen, zijn die wat zich vanuit de werkvloer naar boven hebben gewerkt. Die weten meestal ook waar ze over praten. En daar heb je ook minder problemen mee.
Bij ons is het ook zo, de meeste op kantoor weten alleen met cijfers en tabellen om te gaan. Zijn er maar weinig die verstand van de praktijk zelf hebben. Jammer genoeg!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze mensen zal je ook geen last en ergernis van hebben , want die doen gewoon goed hun werk of die hebben alles al geregeld voor dat jij een vraag kan stellen ![]() komen ze vragen hoe lang een 40 foot container is...in meters en inhoud.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mensen met hybride auto's die denken dat het gebruik van hun knipperlicht de reikwijdte inkort........ Gebruik gvd die hendel achter je stuur...
|