![]() |
|
|||
|
|||
![]() moeder, die "voor de grap" eventjes "was mij!!
![]() en je dat nu er uit moet gaan polijsten... |
|
||||
|
||||
![]() S'ochtends de resten van een halve vuurwerkwinkel op je auto's vinden ( heb er 4 staan momenteel)
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan moet je die wel hebben natuurlijk ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik erger me er aan dat ik gister behoorlijke lasogen had, en na een uurtje op de bank met een koud washandje op m'n ogen, het vuurwerk nog wel kon zien, maar daarna mijn telefoon berichtjes niet eens meer kon lezen😒
Ik haat tig-lassen😎
|
||||
|
||||
![]() Mig Mag gaat ook best hoor..ik heb in het verleden wel eens lopen 'hechten' zonder laskap..
dan verbrand je harder dan in Mallorca zonder zonnebrandcreme.. nu geen last meer van ..altijd een flitskap op.. |
|
||||
|
||||
![]() ben wel fijn onderuit gegaan in de sneeuw vorige week..resultaat 2 gekneusde ribben..en dat terwijl je snotverkouden bent..lekker hoesten zo..
slaap je goed van.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd leuk alleen 2 dagen eerder gelukkig , even spagetti aan passen voor vr in mk1 ....anderhalve dag niks aan de caddy gedaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een ergenis,
Verdwalen in de ikea....
|
||||
|
||||
![]() Tsja, wie gaat er dan ook naar de ikea
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waren de verlichte pijltjes uit? Volgende keer gewoon je neus volgen naar de Zweedse gehaktballetjes, dan vind je ook een snelle uitgang. ![]() Ergenis: Vuurwerk naar je raam gooien als de katten ervoor zitten. Stelletje kl@@thommels !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moest een kast hebben voor mijn LP's, en daar hebben ze er 1 waar ze precies in passen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nahhh, omdat t voor elpees is dan. Hahahha
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Grrrr, mensen die aannemen dat mk1 = Golf 1... Grrr...
|
||||
|
||||
![]() Het moment dat je je slaapkamer binnenstap en er geen mooi wijf op bed ligt maar al t beddengoed dat je vanmorgen hebt uitgewassen...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ik me iets bij voorstellen..vind dat ook verschrikkelijk...Mk1 is voor een Jaguar E type of Rolls Royce ofzo.. niet voor een duitse auto..ik zelf zeg altijd Golf 1 ,Golf 2 ..of Type 1 /2.. |
|
|||
|
|||
![]() De vag "scene" van tegenwoordig....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe is de scene tegenwoordig dan? Ik volg het allemaal niet meer, maar wat zijn volgens jou dan de negatieve veranderingen?
|
||||
|
||||
![]() terroristen
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja.. maar wij moeten tolerant zijn, zei onze Koning... yeah ..
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk niet dat hij het over terroristen had.
|