![]() |
#21
|
|||
|
|||
![]() Het zou best kunnen dat het start toerental te laag is. Tijdens het starten zie ik mijn toerenteller namelijk niet omhoog komen. Wat ik dan niet snap is dat de motor wel gelijk start met een warme motor (dan heeft een motor toch de meeste compressie?)
|
#22
|
||||
|
||||
![]() Brandstofpomp slijt ook en kan warm wel eens minder druk opbouwen dan koud en dan heb je meer toeren nodig als compensatie.
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |
#23
|
|||
|
|||
![]() Dan ga ik er van uit dat mijn startmotor versleten is. Langzaam maar is opzoek gaan naar een andere startmotor, of deze reviseren. Bedankt.
Gr |
#24
|
|||
|
|||
![]() Misschien is het handig om eerst te proberen, de auto aan te duwen. Dat jouw toerentalmeter niet beweegt tijdens het starten zegt niet perse iets. Mijne bijvoorbeeld blijft op 0 staan, tot ik even gas geef
![]() |
#25
|
||||
|
||||
![]() Mijn golf 2 met SB dieselmotor met 550000 km heeft exact het zelfde probleem.
Ik maak me er niet meer druk om. Zolang die uiteindelijk aanslaat vind ik het prima ![]() Je kunt een nieuwe startmotor proberen zoals al genoemd als je het erg vervelend vind.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines ![]() Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf ![]() |