![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar raak je de nummerplaat op de voorkant eigenlijk kwijt?
|
||||
|
||||
![]() heb je mooie stickers voor met dat soort auto's volgens mij....... nummerplaat aan de voorkant heeft zowieso weinig zin, het enige wat iedereen van die auto ziet is de achterkant :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Lijkt me niet serieus, zeker niet met een amerikaanse plaat erop, toch?
|
||||
|
||||
![]() nou ik heb voor de zekerheid maar ff 470.000 geboden ! zien we het vanzelf haha
altijd al zoon ding willen hebben :P
|
||||
|
||||
![]() Het zou opzich niet duur zijn, als ik het goed heb kosten ze nieuwe 1.000.000 eurie's. En inmiddels zijn ze al het dubbelle waard omdat ze zo exclusief zijn.
Dus jongens: ff met z'n allen lappen, vervolgens verpatsen en dan delen we de winst... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zwitsers nummerplaat, maar of het werkelijkheid is.... |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij kan het niet eens, omdat de fabriek bepaalt wat er met zo'n ding gebeurd. Je kunt namelijk ook niet gewoon ff een Enzo kopen, daarvoor moet je namelijk uitgenodigd worden door de fabriek. Plus je moet er een aantal hebben staan, anders kom je zowieso niet in aanmerking
|
|
||||
|
||||
![]() dat was toen ze nieuw waren....
verkocht is verkocht...
|
||||
|
||||
![]() ding rijd als een krant man... wie wil hem kopen van me ? liefst een leuke mk1 als inruil :p
|
|||
|
|||
![]() @Jasper: moest het met deze niets worden, er staan er op autoscout nog genoeg te koop.
http://www.autoscout24.be/nl-be/lis...&carsperpage=10 |
|
||||
|
||||
![]() Hmm, economische crisis bij onze oosterburen?? Staan er genoeg te koop voor "weinig". Je zou zeggen dat ze juist meer waard worden. Maar ja, als de helft em al verkoopt....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doe mij dan die Cobra maar, die er tussen staat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij bij de Enzo niet, was bij de F50 namelijk ook al zo. Er zit ook een soort van black box in die precies je rijgedrag registreerd zodat de fabriek kan zien of je dat ding wel gebruikt waarvoor dat ie gemaakt is. |
|
||||
|
||||
![]() Marco, Of je er genoeg mee scheurt, of dat je er netjes mee rijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() denk dta het allemaal wel meevalt van ferrari uit kgeloof niet dat er iemand 24/7 per week dat ding in de gaten houd.
eeen blackbox lijkt me alleen meer een soort van security feature |
|
||||
|
||||
![]() Staan grotendeels allemaal bij Auto Salon Singen...Moeten jullie een raden waar Mark (behalve een dagje ABT) heen gaat als hij op vakantie is in zuid dld...
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou zeggen, doe je huiswerk en je zult het zien ...... |
|
||||
|
||||
![]() ik heb mijn enzo op mp gezet om te kijken hoeveel ze zouden bieden:biggrin:
|