![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vroeg me dus af of jullie misschien nog een sloop weten waar ze wat Golfjes 1 hebben staan.
![]() Voor mijn project heb ik wat onderdelen van de carrosserie van Type 1 nodig dus zodoende. Als het kan ook nog in Noord-Holland, Hier in Hoorn hebben ze voor zover ik kon vinden niks. gr. Pim |
|
||||
|
||||
![]() schaap bron..joure
ronald morrien...wieuwerd en nog wel een paar hier in de buurt... wat zoek je..
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek allemaal kleine dingetjes:
- uitlaatuitsparing - Uitlaatophangsteun bij de achteras - motorsteun rechtsvoor |
|
||||
|
||||
![]() er staan er nog 2of3 in heerhugowaard bij de sloop die langs de weg naar alkmaar
in hoorn stond er wel een op de sloop ik ga voor taan maar me digitale camera maar mee neemen om er fotos van te maken van de autos ik zal het in de gaaten houden |
|
||||
|
||||
![]() Meeste Golf 1tjes op de sloop zijn
al kaal geplukt ![]() Heel af en toe vind je nog een geinig exemplaar in Duitsland op de sloop waar je lekker wat kan afschroeven ![]() Maarjah :s Duitsland is voor jou niet om de hoek :s |
|
||||
|
||||
![]() Wester Wognum, zit bij je om de hoek.
www.westerwognum.nl Ze zijn niet echt goedkoop, maar hebben wel een hoop. Succes! |
|
||||
|
||||
![]() kijk eens op www.harmhendriksen.com even doorklikken naar gebruikte onderdelen.
En hij verstuurd (niet duur) door heel nederland.
|
||||
|
||||
![]() http://www.mosselaar-carparts.com
deze zit hier in brabant, heeft heel veel. schijnt zelfs een van de modernste van europa te zijn. hij wisseld heel veel van auto's. kom er bijna weekelijks, en zie er iedere keer nieuwe vw's. 0162312971, je moet m maar gewoon bellen ik weet niet wat ie kost als ie t op moet sturen. maar over het algemeen is ie best goedkoop
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tips!
Zo moet het wel lukken denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die hebben helemaal niks meer staan aan golfjes 1. Helaas. :frown:
|
||||
|
||||
![]() schaap bron hadden achterin nog wat staan...ben er zaterdag geweest...
van dam in oudehorne heeft ook nog eens wat staan... grotere sloperijen kopen vaak geen golfjes 1 meer in..zit weinig geld in..kopen liever een golf 5 met schade...
|
||||
|
||||
![]() uitlaat uitspraring en uitlaat steun kan je zo nieuw kopen en die motor steun mag je na 16 juli bij mijn golf er uit zagen als je zolang nog geduld heb.
maar dat hadden we al afgesproken |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die keren dat ik bij Schaap-bron ben geweest kwam ik niet veel verder als de balie ![]()
|
||||
|
||||
![]() ehh ja...kom daar al 25 jaar... heb zijn kinderen op zwemles gehad...en ben hofleverancier geweest aan spullen...en hele boel gekocht..
|
||||
|
||||
![]() aha.. dat verklaart een hoop
![]() Trouwens, mooie Lupo heb je. Vorige week ofzo een x zien rijden in H'veen. (sorry voor de offtopic) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht dat je je Golf op ging knappen? Of heb je een andere gekocht? Ik heb anders nog wel ff geduld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je...we zijn er ook heel blij mee.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb een gti gekocht daar ben ik nu mee bezig de andere is helaas niet veel meer. motor gaat er uit en ga er een aanhang golf 1 van maken meestal doen ze dit met de achter kant maarjuist die achter kant is slecht dus ik gebruik de voorkant maar een motor steun enzo mag je er wel uit zagen. ik ga er 9 tot 16 juli mee op vakantie daarna gaat hij uit de verzekering en dan denk ik dat je 18 juli ofzo wel met de zaag langs mag komen :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Is goed! Kan niet wachten, haha.
|
|
||||
|
||||
![]() interauto in ospel, die hebben er nog een stuk of 10 liggen