![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo, na een aantal verbouwingen aan mn wagen te hebben gehad, wilde ik hem nu aan jullie voorstellen :biggrin:
wat is er onlangs veranderd: G60 bumper voor, bakkie antenne verwijderd Emleme loze grill een super dikke einddemper witte letters op mn banden :p 4nieuwe continental banden ![]() onlangs heb ik mn wagen ook gecleaned :o en dan hier de foto's: exterieur: ![]() interieur: ![]() ![]() ![]() en dan hier mn schatje die sinds vandaag 14:39 onder mn bolide is gekomen :p ![]() veel plezier met de foto's wat ik nog ff kwijt wilde.......hij gromt verschrikkelijk hard en zwaar. als ik vollop toeren maak, is t oorverdovend ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg de flex erin gvd :biggrin:
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by da_black_bull : 06-06-2005 at 20:59. |
|
||||
|
||||
![]() hij zit toch wel goed vast he? nee geintje ziet er goed uit. Hij zou nog wel iets netter kunnen maar ik wil je niet gelijk afkraken.
Dus volgende project: iets-sie-pietsie-beter onder de auto hangen. |
|
||||
|
||||
![]() Om eerlijk te zijn vind ik die pijp een gezien
![]() ![]() Misschien is het wel mooier om achter ook een G60 bumper erop te fietsen ![]() Succes verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Om de vloerbedekking psies onder de achterbank netjes aftewerken kun je mischien de afdekkapjes die er ooit zaten weer monteren. En die uitlaat en witte letters op de banden is wel een kwestie van smaak hebben hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is niet alleen een kwestie van smaak, ook een kwestie van budget.
We kunnen niet allemaal een auto een half jaar in de schuur zetten en totaal verbouwen, met kleine stappjes kom je er ook. Volgens mij heeft harm nog een tweede hands achter bumper liggen. www.harmhendriksen.com even kijken bij gebruikte onderdelen of hem even een mail sturen.
|
||||
|
||||
![]() Het is idd niet erg mooi om de mense direct te beginne afbreken, hangt idd ook allemaal wel van het budjet af maar die uitlaat mag er wel een beetje properder ondergehange worde
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook met een klein budget kun je iets met goede smaak bouwen, als je het geld van die bandenstift, bumper en uitlaat bij het geld voor nieuwe banden legt, heb je een setje leuke wielen en veren, dan ziet een low budget project er ineens een stuk anders uit...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb anders ook geen groot budget, ben ook maar student. Maar ik hou persoonlijk gewoon niet van die gigantische uitlaten enzo. Bandenletters wit heeft op zich wel iets
![]() Trouwens; hangt je auto niet achterover? Lijkt iig op de eerste foto..
|
||||
|
||||
![]() PFFFF wat een uitlaat, Shell Pernis is er niks bij :biggrin:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan moet ie wel de trekhaak eraf flexen. Ik weet niet of dat de bedoeling is. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook witte letters op de banden gehad bij m'n vorige golf. Ik vond en vind het nog steeds wat hebben.
|
||||
|
||||
![]() hij ziet er best net uit, maar ik had idd wel een andere uitlaat gekozen. Voor de rest is ie netjes.
|
||||
|
||||
![]() hier in de buurt noemen ze het een allochtonen pijp
|
|
||||
|
||||
![]() als je er zelf maar blij mee bent joh! mijn eerste golfje was ook een hele tijd "proud to be fout", heb ik toch erg veel lol mee gehad
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de Function stickers op de zijkant wel cool, de rest niet zo.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De letters van je banden zwart laten is denk ik goedkoper dan ze inkleuren. En een gewone uitlaat is goedkoper dan een sportuitlaat. Dus met budget heeft dit niets te maken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sorry ... maar ik vind het er niet uitizien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() is meer iets voor onder een jap |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of een opel :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook niet gezegd dat het mijn smaak is.
Ik vindt het alleen erg makkelijk om gelijk iemand de grond in te boren. Opbouwende kritiek, zoals bijvoorbeeld peter139 geeft, klinkt gewoon een stuk vriendelijker. Er zijn mensen die nog op zoek zijn naar een bepaalde stijl, of een iets minder budget hebben, maar wel lekker aan hun auto willen knutselen. Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde smaak, anders werd het op meetings wel heel erg saai, maar om een andere stijl nou gelijk af te kraken lijkt me ook niet nodig.