![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop Polo 2 steliheck 1.3 carb. groen met. net nieuwe apk. Perfect als 2e of winterauto. Is van mijn zusje geweest en is dus niet afgetrap. Ik heb hem zelf in onderhoud gehad ( weet niet of dit positief is Wink ).
nieuw: - 2 voorbanden - wiellager achter - uitlaat - nieuwe accu - pas grote beurt gehad. ( voorstoelen zijn niet meet goed, maar dat zal ik twee andere inzetten) Foto volgt nog.. Mag weg voor 500 euro GR. Sebas tel: 0646006044 Last edited by mellowyellow20VT : 21-06-2005 at 20:26. Reason: foto's toevoegen. |
|
||||
|
||||
![]() valt er over de prijs te praten of is ie echt muurvast????
omdat er staat "mag weg voor......."
|
||||
|
||||
![]() Ik wacht even op de foto's...Waar kom je vandaan, Sebas?
|
||||
|
||||
![]() vroto
|
|
||||
|
||||
![]() sebas komt uit zuid limburg
|
|||
|
|||
![]() Last edited by mellowyellow20VT : 23-06-2005 at 08:45. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zoals je ziet staat ie mij niet in de weg ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kapje op motorkap: Verkoop je die los?
(ja, dat kan los: 2 schroefjes, en nee; ik bied er geen 500 euro voor (voor alleen dat kapje) )
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
verkoop de auto in geheel en niet in onderdelen, sorry. |
|
|||
|
|||
![]() Km-stand en bouwjaar?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben te goed voor deze wereld ![]()
|
|||
|
|||
![]() Sorry Goos-golf, daar had ik nog niet aan gedacht om het zo op te zoeken.
Hier in België gaat zoiets niet. |
|
|||
|
|||
![]() hm, 500 euro, das niet veel, met nog bijna een jaar (lees 10 maanden) APK.
maar als ik het goed begrijp, staat de auto nu in Limboland, en das wel heel lang rijden om ff naar een auto te gaan kijken...... (zeker met m'n bussje) gooi het hier weer in de groep, laat het je weten (als hij nog niet verkocht is) |
|
||||
|
||||
![]() Zie ik t nou scheef, of zit er een glazen klapdakje in?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zit erin ja, maar weet niet of die werkt, zal straks ff kijken. |
|
|||
|
|||
![]() APK-vervaldatum en voertuiggegevens online
Kenteken i Voertuigsoort i Personenauto Merk i VOLKSWAGEN Handelsbenaming i POLO 40 KW K6 Kleur(en) i Groen Brandstof i Benzine Aantal cilinders i 4 Cilinderinhoud i 1272 cm3 Aantal zitplaatsen i 0 Aantal staanplaatsen i N.v.t. Massa ledig voertuig i 732 kg Maximum massa voertuig i 1.170 kg Massa rijklaar i 0 kg Laadvermogen i N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd i 366 kg - geremd i 650 kg - oplegger geremd i N.v.t. - autonoom geremd i N.v.t. - middenas geremd i N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland i 25 maart 1988 Datum eerste toelating i 25 maart 1988 Datum aanvang tenaamstelling i 26 mei 2004 Vervaldatum APK i 26 mei 2006 Terug naar invoerpagina |
|
|||
|
|||
![]() staat er nog. Niemand op zoek naar ee 2e auto of een winter auto? heeft nog 10 maanden APK.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Yep, moet ik hem komen brengen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hm, heb het weer in de groep gegooit 3 vragen: wat is de KM stand zitten er gordels achterin heb je de stoelen nog vervangen Groet |