![]() |
|
||||
|
||||
![]() godver, die voorste wielen moet ik ook hebben.....
|
|
|||
|
|||
![]() spiegels moeten chromen wordne toch tobias
beterzzzz zo... |
|
||||
|
||||
![]() Spiegels zo laten
![]() niks meer aan doen... |
|
||||
|
||||
![]() de spiegel die je ziet,komt van een golf1 maar aan de andere andere kant zit de eerste type golf 2 spiegel die je alleen van buiten af kan verstellen (lekker classie)
en of ik ze in kleur ga spuiten? Hmmmmmmmmmmmm da week nog nie Last edited by MKII freak : 07-07-2005 at 18:01. |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet der goed uit!!!
|
||||
|
||||
![]() maar ja onder tussen is al weer t een en ander veranderd
![]() en toen nog eens een setje andere velgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo staat ier nu bij,maar zoals jullie vast al gelezen hebben in t verkoop gedeelte gaan ook deze porsche velgen een andere eigenaar zoeken.Ik heb namenlijk een andere set velgen op t oog. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wijze bak pik, goede smaak wielen btw
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik ben hard op zoek naar nieuwe zodra deze verkocht zijn
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wow mooie Golf hoor, pens werk maar dan heb je ook wat!
|
||||
|
||||
![]() hoe open je je deuren?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb een clifford 650 klasse 3 alarm,en daar zitten meerdere kanalen op.Één van die kanalen opent mijn deur,en een ander kanaal opent mijn koffer. Volgend seizoen komt er een module op voor mijn ramen,dan is t pieppiep,en hoppa ramen gaan dan ook automatisch dicht ![]() Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
![]() dat van die passagiersdeur vroeg ik me dus af....nu moet jij dus van binnen die deur openen..?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep,helaas wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dikke sjitt maatje!!!
master kleur ook |
|
||||
|
||||
![]() t was ff zoeken naar mij topic,maar tada.......
ik heb weer ff wat nieuwe dingen gescoord in Essen en zitten er nu op. terug naar de jaren 80 en niks geen heledere verlichting op mijn wagen meer. Donkere koplampen met kruis,en achterlichten wit/zwart ![]() ![]() ![]() en we zijn druk bezig met de nieuwe velgies 8) ,en ze gaan redelijk glimmen kan ik je vertellen ![]() Grtz Tobias |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd, lichten staan stukken beter!
Show your rims???? ![]()
|
||||
|
||||
![]() alleen nog een tdi style uitlaatje..
|
||||
|
||||
![]() oranje glaasjes uit de witte knippers halen.. knippers mogen gewoon wit zijn... anders desnoods oranje lampjes erin.
sjieke wagen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wil eigenlijk een org. GTI einddemper en dan pijpjes laten glimmen ![]() en de oranje plaatjes moet er idd nog ff uit ![]() Velgen.....tja dat gaat goed komen,vandaag weer lekker wezen polijsten ![]() Grtz tobias |
|
||||
|
||||
![]() Zo mijn velgen zijn eindelijk klaar nu alleen nog ff rubber (165-50-15) erom leggen en rollen maar,nu nog op Pirelli's
maar dit zegt genoeg dacht ik zo ![]() ![]() |