![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ze hebben me eruit gegooid...K*TZOOI...
Had ongeveer 100 hits per dag, niet slecht voor een amatuertje website. Had me hele resto van de bus erop staan en meer dan 100 links naar andere vw websites...... Moet maar eens een echte URL kopen denk ik... I'll be BACK ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je had toch wel een back up neem ik aan? Net wat je zegt gewoon ergens anders plaatsen met officiële URL. 100 hits per dag is echt niet slecht voor amateur site.
Suc6 en hou ons op de hoogte |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk eens op: www.hjhosting.nl daar kun je voor een paar euro per kwartaal een domeinnaam registeren, en heb je ook webruimte Ik heb er zelf ook een draaien daar en ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben |
|
||||
|
||||
![]() www.hostingscala.nl zit ik bij. Voor iets 60 euro per jaar incl .nl domainname, 100mb ruimte en 4gb traffic
![]() /edit Tis weer aangepast Code:
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 28-07-2005 at 11:31. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Das een hoop geld voor een website met 100mb ruimte.....er zijn zat andere *goedkopere* opties... Bij HJhosting betaal je 14 euro per jaar...512mb ruimte...en ik dacht 3 gig verkeer Andere opties zijn D-hosting.nl...Directservices.nl... |
|
||||
|
||||
![]() Nee ik had geen backup van de gehele website,
maar wel de fotos die erop stonden. Ik ben al bezig om een URL te registreeren. Laat ik wel weten wat het geworden is...enige sugesties!
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee nog niet....heb al een paar keer gemailed, maar laat het je zo snel mogenlijk weten.