![]() |
|
||||
|
||||
![]() als je iets nodig hebt van een recent model hebben we de uitkomst voor je hoor.
Chris, Marc en ik zijn gister wezen kijken bij Gijs van Oest, en das echt een prima sloperij. nette afhandeling en prijzen. gezellige mannen om ook ff een praatje mee te maken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yup, top sloperij.. Alles is netjes en overichtelijk, en veel nieuwere modellen, in tegenstelling tot de meeste sloperijen, die alleen maar Golfjes 2 hebben staan...
Btw, hij zit in Den Dolder, vlakbij Utrecht |
|
||||
|
||||
![]() Waar zit dat? 030 moet bij mij in de buurt zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik gok op Den Dolder .. kan het mishebben hoor .. :baldrimmer:
|
|
||||
|
||||
![]() Waar in den dolder?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaja, het gebeurd weleens dat je tegelijk een berichtje typt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk, da's tenminste een sloper
|
||||
|
||||
![]() http://www.vanoestdemontage.nl trouwens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wij van VWScene wel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de tip, ziet er goed uit. Heb net een hele zwik gehaald bij SchaapBron; ook goed maar voor mij verder weg.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit en makkelijk om te weten dat ze daar zoveel vw onderdelen hebben
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij snapt 'm 8)
|
||||
|
||||
![]() Das lekker in de buurt en moet binnenkort toch weer es gaan sjoppen.... er is niks leukers dan sloperijen afstruinen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Godver... ik naar okeesjons toe zie ik dit:
![]() Audi V8..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:10. |
|
||||
|
||||
![]() Paradijs!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Ik woon ook helemaal verkeerd in dit NH, is voor mij weer ruim een uur rijden.........kost me wel een lading benzine met de VR6.
Ik zoek een pookknop met lederen zak van een golf 4 om in mijn vr6 te schroeven hebben ze dat soort dingen liggen?????
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In plaats van een kroegentocht (of iets anders) een keer een VW Scene "struin wat sloperijen af" daggie?? ![]()