![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze 1966 Westfalia is onlangs op een veilling in Pebble Beach verkocht voor $90,000 !!
Met de 10% veillingkosten die daarbij komen,komt het totaal dus op $99.000 !! ![]() Das omgerekend ruim 81.000 euro !! (mijn busje is net getaxeerd op 1/5 van dat bedrag ![]() ![]() ![]() Voor de discussie,klik hier Hmmm, toch een leuke investering gedaan met mijn westy ![]() Nu maar gauw terugbouwen naar steelies en trommelremmen :biggrin: NOT !!! Last edited by krukab : 25-08-2005 at 07:03. |
|
||||
|
||||
![]() WTF
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() deze staat (of stond) te koop in de UK voor $82,000.(das ruim 67.000 euro)
![]() ![]() afgelopen weekend wastie nog op Spa te zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een nieuwe Multivan kost je ongeveer een halve ton, en die schrijft in 10 jaar af tot nul.. eigenlijk wel een verstandige aankoop, die engelse taigagroene bus
![]() Jens
|
||||
|
||||
![]() Wel cool ook die groene uit Spa, maar om er nou zoveel geld voor te betalen is wel heeeeel erug veel. Als je voor dit bedrag een bus moet kopen dan is toch het einde zoek
|
||||
|
||||
![]() 30.000euri vind ik een redelijk bedrag voor een busje wat toppie is
|
||||
|
||||
![]() Ziek!!
No offence maar ik snap dus echt niet wat er nu zo mooi is aan een Westy. Zo'n fout houten caravaninterieurtje en zo'n opklabare roeiboot op 't dak... ![]() Geef mij maar gewoon een kombi of 'n doka... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Trouwens ook al de auction estimate gezien... $20,000.- / $30,000.-
Dat komt tenminste nog in de buurt van een redelijke prijs... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gek, dat heb ik nu met een brilkever ... doet u mij dan maar een 1303 ![]() Quote:
goed kijken naar dit busje friekie ... zie jij polyester opt dak ? .. ik niet in ieder geval :p Quote:
een westy is gewoon een goed aangeklede combi, en een crew cab heb ik al ![]() Last edited by krukab : 25-08-2005 at 13:17. |
|
||||
|
||||
![]() voor dat geld mogen ze vandaag mijn bus nog komen ophalen.
grtzz Martin |
|
||||
|
||||
![]() De belachelijke hoge prijzen maakt deze bus onbereikbaar voor alle bevolkingslagen.
De 1966-er is super. D'r lijkt overigens een foutje te staan in de text: Ze hebben 't over een "A42" i.p.v. SO-42. Het originele motief van de gordijnen blijf ik verschrikkelijk vinden. Last edited by vwspijlbus : 25-08-2005 at 13:02. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is al een tijdje aan de gang hoor Frank. Op datzelfde Pebble Beach werdt in 1999 een 1952 Barndoor samba (soortgelijke staat, ook heel weinig miles en nog in de primer) verkocht voor ik geloof $100.000 ![]() benieuwd wat zo'n bus vandaag zou opbrengen. Maar je hebt wel gelijk hoor ... leuk nog ff gauw een bussie kopen is er niet meer bij ... het einde is zoek :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Ach, dan worden ze wat vaker gerestaureerd, en hopelijk ook goed. Vervolgens klappen over een paar jaar de prijzen in elkaar, en kun je dan een goed gerestaureerde kopen voor een luttele 20 mille of zo.
Jens
|
||||
|
||||
![]() Marktwerking heet dat
Geduld is een schoon zaakje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de mijne vorig jaar (voorjaar) gekocht: 2 jaar dagelijks gezocht voordat ik een bus vond die aan m'n wensen/eisen voldeed. Totop heden heb ik niet meer een vergelijkbare bus (in vergelijkbare staat) in Nederland te koop gezien. Ik had een voorkeur voor de SO-42 uitvoering. Ik heb nog steeds het "lot uit de loterij" gevoel. :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jij als echte "freak" zou toch moeten weten dat juist de mooie, ongerestaureerde auto's de hoogste prijzen opbrengen. Quote:
denk dat dit niet zo'n vaart zal lopen ... volgend jaar staan er weer nieuwe mensen te trappelen om een busje aan te schaffen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk ik ook. Ik hoor zo vaak om me heen "Zoiets heb ik mezelf nou altijd gewenst". Aan aantal van deze mensen zullen zich op een bepaald moment in de tijd realiseren dat je iets zult moeten moet doen om je droom te realiseren. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk dat Zeend hier meer bedoeld dat er minder gesloopt wordt ![]() Quote:
Tsja, dat is dus heel dikke koffiedik kijken... Misschien zijn volgend jaar wel de honda crx'en populair en vergeten mensen die prachtige lieve stijltjesbusjes. |