![]() |
|
|||
|
|||
![]() Toen ik vorige week van een meeting afkwam heeft mijn motorblok het begeven.
Heb al heel wat mensen met dit probleem gezien maar nu ben ik ook aan de beurt. 1 van mijn drijfstanglagers was eruit gelopen ![]() Op mijn werk alles uit elkaar gehaald en nu blijkt dat ik waarschijnlijk een nieuwe krukas moet hebben. Op de zuigers zit ook wat spelling,hij verbruikt namelijk erg veel olie. Deze moeten dus waarschijnlijk ook vernieuwd worden. Het word mij te duur om mijn blok te reviseren dus vraag bij deze of er hier nog mensen zijn die een goed(kaal)blok hebben liggen ![]() Het gaat hier om een 1.6 gti EG motorblok maar een 1.8 DX is ook welkom. Graag hoor ik het van jullie,zodat ik er weer een nieuw hart in kan lepelen ![]() GR. Joost Last edited by sjoost : 30-08-2005 at 19:17. |
|
||||
|
||||
![]() hé sjoost
ben even voor je bezig om wat te regelen dus ik houd je op de hoogte ![]() je hoort het a.s.a.p. :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb al een mooi aanbod gekregen :biggrin: maar laat het me weten aub. Ik heb je weitec set besteld die komt dacht ik volgende week woensdag binnen. Alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bel me ff joost.
Ik heb nog een goed cabrio blok liggen met pierburg carb. En het is een 1.8 laterzzz
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een 1.6 gtd liggen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kep ook nog wel een 70cc citta blok thuis liggen,kan ik er ook altijd nog inprakken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een onder blok in onderdelen liggen volgens mij een 1.8 dx maar dan moet ik even kijken
|
|
|||
|
|||
![]() Ik ben nog steeds opzoek naar een 1.6EG of 1.8DX motor voor mijn mk-1.
Had een dx motor gehaald maar deze was zo goed als op ![]() Ik hoor het graag |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een paar EGtjes liggen voor de opknap. Niet kapot maar liggen al wel lang stil.