![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal maar van in het begin beginnen he
Eerst de auto demonteren he Dan de butsen wegwerken ![]() De nieuwe voorlichten eens ingestoken Kabels in de chassisbalken gelegd ![]() ![]() Pinkers weg in de vleugels |
|
||||
|
||||
![]() Nieuw dashboard gekocht
![]() Golf in de grondverf juist gespoten ![]() Deuren en koffer gemonteerd ![]() Gecleande bumper erop en voorbouw met de lichten erin ![]() dashboard eruit voor het nieuwe erin te steken ![]() En hier is hij dan volledig gemonteerd, met de bbs velgen erop ![]() ![]() ![]() gepolierd kofferslot erin ![]() slotvanger deuren in 24 karaat goud ![]() Ben nu bezig onder de motorkap vanalles te polieren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dikke sjit man!!
dat gouden spul is ook wel vet! |
|
||||
|
||||
![]() mooi projectje
nu nog foto´s van de motorruimte ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die foto's komen als het af is he :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie 2! En idd, ben ook benieuwd naar de motorruimte...
|
||||
|
||||
![]() zo horen ze te zijn!!!!!
suc6 met de rest van de opbouw!!! |
|
||||
|
||||
![]() dik project, succes verder
|
||||
|
||||
![]() Lekker bakkie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi strak ding, zonder overbodige spoilertroep erop.
Klasse. |
|
||||
|
||||
![]() goe bezig. ben ook benieuwd naar de foto's van de motorruimte
|
||||
|
||||
![]() aan de motorruimte ben ik nog bezig, heb wel al andere bandjes op mijn bbs'en laten trekken en de wielkassen wat uitgerold, zodat ik nog kon zakken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sodan!
Mooi ding en lekker laag!!!
|
||||
|
||||
![]() je kunt een dooie mug van het asfalt krabben met die Golf! Ziet er erg strakjes uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zalige quote! |
|
|||
|
|||
![]() Ziet der zeer goed uit.....
Zijn dat trouwens 165ers wat k zie ![]() Last edited by welly240bhp : 14-10-2005 at 18:43. |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor wielen had je er eerst (achter) onder? (tweede foto)
Ziet er ook wel erg dik uit namelijk!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, maar ben aan het zien om mijne binnenboord breder te maken zodat ik er nen 195 weer kan optrekken, want dat is echt wel smal ze. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zijn borbet T velgen, 14" en 8" breed et5, heb spijt dat ik die verkocht heb. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit jongen
|