![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals jullie wel hebben gelezen ben ik een beetje naar de aircooled kant aan het trekken.
Ik ben daarom op zoek naar een leuk kevertje,het probleem is,ik heb daar totaal geen kaas van gegeten. Het enige wat ik weet is dat ik er een wil hebben met een platte voorruit en kleine achterlichtjes. Ik wil hem dan toch gaan ombouwen naar platte koplampen . Als jullie wat tips hebben hoor ik het graag,mischien heb je wel wat leuks staan,niks is mij te gek en een resto projekt ga ik ook niet uit de weg. Ik ben nog aan het leren dus jullie kunnen mij nu nog van alles wijs maken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die van Leon staat te koop, is dat niks?
|
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een keiharde incomplete ovaal te koop uit '53
![]() Gewoon eens rond kijken Emiel .. desnoods op de ACN a.s. dinsdag |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar was ik wel van plan om eens heen te gaan,Ik zoek alleen niet een kever die al opgeknapt is hij mag van mij best 10 jaar in een schuur gestaan hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kogelhard, nagenoeg geen laswerk..............alleen in elkaar zetten. Heel leuk project voor weinig geld, zeker als je niks te gek is. Heb je er iig een kever met platte voorruit, "platte" koplampen en kleine achterlichten ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 03-09-2005 at 09:37. |
|
||||
|
||||
![]() Idd. Ovaaltje van Gert is een goede! Aanrader! En betaalbaar!
|
|
||||
|
||||
![]() hoezo betaalbaar wat kost die dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat weet Gert 't beste Zat tussen de 2000 en 2500 volgens mij ?!
|
||||
|
||||
![]() Op wat voor 'n bodem staat die ovaal??
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een keverbodem ![]() ![]() Ik denk dat Gert maar eens wat vragen moet gaan beantwoorden (of ik wil toeslag als tussenpersoon :p )
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op marktplaats zitten speuren en voor 500 heb je ook al iets leuks ,ik denk dat ik iets ga zoeken onder de 1000 euro,het moet een project naast mijn golf worden want die doe ik niet weg,en ik maak liever iets zelf als dat ik het voor veel geld netjes moet kopen.
Waarom ga je er niet mee verder Gert?,mooi projekt lijkt me zo,ik zou hem niet verkopen als ik jou was. |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil geen topic hi-jacken maar ik beantwoord de vragen toch maar ff .
Volksknurft heeft gelijk qua vraagprijs En de Kever staat op een ori ovaalbodem die geheel roestvrij is en volledig in het zilver met blanke lak gerestaureerd is . Waarom ik het zelf niet rijdend ga maken komt omdat ik eind van de maand zonder enige inkomsten zit . Volgens een hoop andere NuKuBu's is dat mijn eigen schuld bladibla . Ik lach me nog steeds rot ![]() Dus het geld om een project weer aan te pakken gaat ontbreken . Hij hoeft niet weg maar geld is soms ook weer leuk . Striet , mijn vriendin , koopt een rijdend project en daar doen we het voorlopig maar ff mee . Toekomst zal uitwijzen wat er met Kemperink gaat gebeuren . Had iets teveel projecten staan waaronder nog 2 Audi Foxen . Maar die zijn al weg ... |
|
||||
|
||||
![]() Als ik me er even mee mag bemoeien (en deze thread weer ontopic probeer te trekken...:p )
@ M.I.V.W: Is de kever van Sabine niks voor jou?
|
||||
|
||||
![]() ja ook leuk ding en al rijdend! 2000 euries!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoals ik al eerder zei, ik hoef geen rijdende auto,ik zoek gewoon iets van onder de 1000 euro , ik moet toegeven dat de Ovaal van Gert erg aantrekkelijk is maar iets te veel geld gezien mijn budget,lassen en spuiten kost mij immers weinig. Sorry Gert ik zou hem graag willen kopen van je. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grapjas... ![]() Nee waarom zitten er 4x130 velgen onder? |
|
||||
|
||||
![]() Je kent nu de prijs emiel... Het is dan net ff iets meer dan je in gedachten had maar er zitten al een hoop dingen bij die je dus niet meer aan hoeft te schaffen... Motor loopt goed, hij is al verlaagd, etc Ff de puntjes op de i zetten en hij kan er weer top bij staan, kan die ook weer eens rijden... :o
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe wil je precies je kever gaan maken vette custom of redelijk origineel? wat bedoel je met kleine achterlichten?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen vette custom ,gewoon origineel ,netjes gespoten en laag. Het zal zeker niet de kant op gaan van mijn golf,daar moet je met een kever niet aan beginnen,ik wil hem alleen een beetje Ovaal look maken . Met kleine achterlichten bedoel ik de voor 70 lichtjes,als ik het goed heb. Ik ben trouwens al bezig met een kevertje en ga dinsdag effe kijken. |
|
||||
|
||||
![]() Hier een paar pics van hoe ik hem TZT ongeveer wil hebben:
![]() Dit vindt ik ook wel heel erg mooi: ![]() ![]() ![]() Zoals deze zal hij denk ik wel worden: ![]() En dan met die bumpers die sabin heeft,snap je ![]() |