![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben dus Bas Heinen, 21 jaar en student Commerciele Economie in Emmen. Zelfde studie als Big_Mac_Mark hier op het forum, vandaar dat ik nu ook op dit forum zit.
Mijn huidige auto is een Golf 2 1.3cl injectie uit 1991, een Pasadena. Zoals een aantal van jullie zagen stond deze te koop, aangezien ik knettergek was op de Kever van Sabine. Gisteren wezen kijken, echt geweldig! Maar, .... Ik ben student en weet dat ALS er wat mis gaat dat ik het niet of amper kan betalen en ik kreeg ook al niet veel meer voor mijn Golf. Helaas, maar heb toch besloten de Golf te houden maar deze dan onder handen te nemen. Hij ziet er als volgt uit(maar dan met rood/witte achterlichten): Hier ben ik werkelijk op uitgekeken en heb de volgende plannen: - dunne bumpers met chrome of rode bies en lip - Originele velgen verbreed (of Nothelle's als ik meer geld heb) of BBS - 2cm lager dan nu (nu 60/40) - originele gril erin met chrome logo - Corrado einddemper - originele ruitenwissers (nu 1 armige) - originele spiegels in kleur (heb ik al liggen, alleen kapot glas) dat was het zo'n beetje... nou kom maar op, zijn het betere plannen? ![]() ik hoop hier veel plezier te beleven en ideeen op te doen, en verder de rest te ontmoeten op meetings. Bas ![]() Last edited by BasLacrosse : 21-10-2005 at 08:16. |
|
||||
|
||||
![]() Ben blij dat je die wisser en spiegels eraf gaat halen :p Wat voor interieur heb je erin zitten?
|
||||
|
||||
![]() jammer dat het niet doorgaat met de kevert, maar toch.
nette wagen, en goeie plannen. viel spass hiero! Basstar op het andere forum toch?
|
||||
|
||||
![]() klopt, bas-star ben ik op het VWforum. En het is idd jammer van de kever, maar die komt er echt wel een keer.
dit is mijn interieur: |
|
||||
|
||||
![]() dunne deurstrips ipv die breede!
verder nette auto. Welkom hier bas
|
||||
|
||||
![]() p.s noemen ze je nooit bas HEINEKEN hahahah. :biggrin:
Lekker hur.
|
||||
|
||||
![]() terug naar origigineel ,.netjes ,die pooier sjonnie look zag je 7jaar terug al genoeg
|
||||
|
||||
![]() Quote:
precies, daarom nu terug... ![]() en Bas Heineken, nee valt wel mee... :biggrin: maar goed, daarvan gaat de smaak niet naar beneden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Bas!! De kever is vandaag opgehaald...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey sabine
![]() Ik heb de mechanismen van de ruitenwissers al en de originele spiegels zijn al gespoten in kleur. ![]() ![]() ![]() ik hou jullie op de hoogte natuurlijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey ik heb die bumper nog waar ik het over had, die van mijn pasadena af kwam, een voorbumper (dunne uiteraard) met rode bies, heb alleen geen dunne achterbumper meer.....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook nog het een en ander aan origineel spul liggen, zeg maar wat je nodig hebt, misschien heb ik het nog liggen
|
||||
|
||||
![]() oke bedankt, maar ik ga naar hartsant voor de bumpers, wil liever met chrome bies. Of staat dat niet op een rode golf? Bij hartsant zijn die nieuw en niet duur. Voor andere delen rij ik even naar de sloop hier in de buurt, aangezien ik voor een grilletje niet naar brabant ga rijden vwjb
![]() hier ter eerbetoon: |
|
||||
|
||||
![]() Hehe lief was die he?? Pfff nu klik ik gauw de foto's weg voordat ik ga janken! haha! Maar was i.i.g ff gezellig om jullie te leren kennen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom
ziet er een leuk projectje uit, als er veranderingen gebeurt zijn post dan ff de pics ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan was geheel wederzijds ![]() ![]() haha... foto's komen z.s.m. als er vorderingen zijn, vooralsnog ziet het er goed uit en gaat het allemaal snel gebeuren. Bij BigMacMark kan ik lekker sleutelen, en hij helpt dan ook nog :biggrin: Mag dus niet klagen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=BasLacrosse]dan was geheel wederzijds
![]() ![]() tis toch bob ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yep, Bewust Onbeschonken Bestuurder.....
Ennuh, zoals ik al zei; in wageningen gaan weer de wilste verhalen rond; "sabine zat met 2 jongens in de auto en stond 2 uur lang buiten te praten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() BOB, naar een paar sappies op vw euro vorig jaar, zo heel erg bob is hij dus niet.... :biggrin:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahahha
das waar ook, BOB, had het kunnen weten, we zeiden onderweg al toen we een groot bord zagen; BARBEQUE BIERTJE BOB, hey daar heb je hem!!! haha... maar toffe foto trouwens, zo sta ik ook altijd op de foto... hmmzz..... heheh, iedereen kent jou daar zeker? ![]() Last edited by BasLacrosse : 12-09-2005 at 16:10. |