![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() Vind alleen dat de knipperlichten een beetje vreemde plek hebben. Niet echt mijn smaak, maar goed gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() vin het een strakke bak zo, mooi gedaan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
forumlid peter139 heeft ook een aerowisser op zijn golf misschien dat hij je hierme verder kan helpen. Hier link van zijn thread met stukje over de aerowisser Aanpassing http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8214 |
|
||||
|
||||
![]() nice Fire and Ice! ;-) heb ook een F&I, zijn super!
succes met je project!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja dat had ik al een keer gelezen ik heb de arm van een caddy ingekort maar dat is niet zo geworden dan ik had verwacht maarja het kon ook niet in 1 keer goed gaan ![]() dus zal wel wat andere dingen gaan proberen
|
||||
|
||||
![]() ik ga trouwens informeren wat het gaat kosten om de fire and ice stickers te laten maken die van mij zitten er nog niet op dus misschien dat het wil is er hier misschien animo voor weet ik hoeveel ik er moet maken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee sorry, mijnes zitten er nog op. ze zijn niet meer te bestellen bij de dealer geloof ik, erg jammer