![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tuurlijk ben ik geweest.
Als er Monster Trucks zijn, ben ik paraat. Als strompelend en struikelend (rug en beenproblemen) ben ik naar de bovenste ring gegaan om daar een perfect uitzicht te hebben op de show. 'T was wel een hoge prijs, want ik heb vervolgens 2 dagen niets mogen en kunnen doen van de dokter. Maar het was het zeker waard. 's middags zijn Escalade en Grave Digger nog omgevallen. Hier zijn een paar shots. Ik heb ook nog een filmpje van Gravedigger toen ie plat ging, maar die is 40Mb. Die zal ik er maar niet op zetten. ![]() ![]() Slingshot ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pauze act |
|
||||
|
||||
![]() Het mooiste vondt ik nog dat een paar gasten die Escalade stonden te poetsen vlak voor dat die Jet car binnen kwam,die konden meteen weer opnieuw beginnen!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die escalade was wel de eerste auto die ik heb gezien met spinning discs die er wel gaaf uit zagen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet zeggen dat uik het freestyle motocross ook waanzinnig vond, echt superspectakel, maakte een zelfs nog een backflip ![]() ![]() ![]() merkte wel dat het eigenlijk te klein was om de monstertrucks echt op snelheid te krijgen of een goeie wheelie te maken, maar cker een superavond |
|
||||
|
||||
![]() ben ook geweest, vond 't ook echt vet goed!!
ook die impala low-rider was erg vetjes!! toch nog een smet op de avond -> dure festival-bier uit plastic beker! gelukkig eigen bier in de auto liggen!! |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=toch nog een smet op de avond -> dure festival-bier uit plastic beker! gelukkig eigen bier in de auto liggen!![/QUOTE]
goed voorbereid iig :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() was wel nodig ook, gekkenhuis toen 't afgelopen was op de parkeerplaats! wel gezellig!!
|
|
||||
|
||||
![]() we hadden de auto bij het OHRA gebouw gezet waren dus ook zo weer weg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hier nog een paar actie fotos van de GraveDigger :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() hahaha wat een schatje!! (de baby dan he?? :p)
|
|
||||
|
||||
![]() Wanneer is de volgende monsterjam in nederland???
|