![]() |
|
|||
|
|||
![]() geweldig echt helemaal
![]() |
|
||||
|
||||
![]() TNX djoek!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt idd een rittenteller.
Extra plaatwerk hadden wij niets meer aan, dussss.
|
||||
|
||||
![]() Bien,van harte gefeliciteerd......(ook met je nieuwe bus) :biggrin: :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() @nr.53; TNX!!
@rene; vind het echt geweldig!! Hoef ik minder aan te schaffen en kan ik tenminste gelijk beginnen straks!!! Dank je!! |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk een bussie voor bientje, GEFELICITEERD!
![]() Zo te zien nogal wat kluswerk, maar dat zal wel goedkomen. Vind alleen dat je hem niet roodwit moet houden, maar goed, das mijn mening ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tnx bob! Na de restauratie (die pas over een paar jaar plaats vind) zal ik hem laten spuiten in de originele ambulance kleur, tot die tijd hou ik hem creme/rood.
|
|
||||
|
||||
![]() dus dit projectje word nu niet aan begonnen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jawel, ik maak hem nu technisch in orde en breng hem naar het RDW.... Hopelijk redt ik Spa 2006 en de meetings in 2007, dan ga ik hem (volgens de plannen in mijn hoofd) in 2008 (laten) restaureren.... Dus ik ga er wel gelijk aan beginnen maar rijdt hem eerst 2 jaar als rat...
|
|
||||
|
||||
![]() Je kunt hem natuurlijk ook ff (voor tijdelijk) rollen toch? Maar goed, dat zoek je zelf maar uit.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Rollen was ook de bedoeling... :p Maar wel rood/creme...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erug coool dat je hem eerst RAT laat, beetje verlagen ook nog neem ik aan, vind een verlaagde rat echt cool. Doe je voor het Detail nog een Zwaailamp erop? wel kicken!!!
|
||||
|
||||
![]() Zwaailamp niet, wel zo'n lamp met een rood kruis erin....
Verlagen??? De grond kussen zal die!!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow, echt een coole bus
![]()
|
||||
|
||||
![]() precies, kijk maar eens naar die notch die alain aan het slopen is... Das pas slecht!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vette bak bien
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik snap wel dat het verlagen leuk is, maar in nederland drempel land, kom je dan toch nergens meer met je bus? Voordat ik de straat uit ben zou ik al 4 keer vast zijn gelopen als mijn bus een paar cm lager zou zijn ![]() Er is nu al een brug over de beemsterringvaart vlak bij het huis van mijn ouders waar ik maar niet overheen ga en omrij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ach, je leert ermee omgaan, bob zijn kever, die is pas laag;
![]() En ook daar kan je mee door wageningen rijden (of niet chrisjuh? :p). Je hoort de as en bodem afentoe een keer de grond raken maar daar kan ik nog steeds niet echt van wakker liggen. Of omrijden en een route met zo min mogelijk drempels kiezen of gewoon hard gas geven. Maak me er niet zo druk om, de bus is toch niet voor dagelijks gebruik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het toch jammer wanneer op deze manier kwaliteitsstaal van meer dan 40 jaar oud de vernieling in geholpen wordt... ![]() Jens
|
||||
|
||||
![]() Ieder zo zijn smaak!
|