![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze advertentie is voor een vriend van mij...
voor diegene die op de pon meeting waren daar won ie nog de eerste prijs... hallo, hierbij wil ik mededelen dat mijn auto te koop staat audi 80 avant RS2 opties: complete ombouw met originele RS2 onderdelen 17" CR7 velgen V8,5j A9,5j met gepolijste rand H&R-schroefset alle emblemen verwijderd plus de antenne kleur:RS2 mingblauw perleffect motor:2.8 uit een A6 uit "99 met en is meegespoten in de kleur van de auto uitlaatsysteem met remus einddemper interieur:zwart leer RS2 deurpanelen(blauw zwart) elek.ramen,spiegels,schuif-kanteldak geluidsinstallatie verder zit er een klasse 3 alarm op en een nieuwe apk nog veel meer de auto verkeerd in showstaat en dus echt een liefhebbers auto voor verdere info kun je me pbén of mailen ![]() ![]() ![]() de vraagprijs is € 10.500,- voor andere foto's graag een pb of mailtje dan kan je contact opnemen met Erik zelf... groetjes Johan...
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 22-09-2005 at 06:47. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een paar mooie foto´s !
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze Audi vorige week in Den Haag zien rijden op de Mauritskade. Heeeele vette bak!
|
||||
|
||||
![]() ja dat klopt hij woont ook in Den haag...
ik vind het een super wagen...
|
||||
|
||||
![]() Als ik het geld had...
|
||||
|
||||
![]() Bijna de über Audi
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk dat is nou eens tof om te lezen.... is echt een super auto vind t nog steeds jammer dat ik m destijds heb verkocht... rijd gewoon super die machine , zo'n 2.8 30V is echt een hele fijne motor je kan er lekker relaxed mee cruisen en als je wat vlotter wil is t ook geen probleem.. voor diegene die geintresseerd is mag mij ook wel mailen voor evt. vragen, heb deze auto voor een paar jaar terug gebouwd dus weet er wel wat over te vertellen !!!!! groeten p@trick |
|
||||
|
||||
![]() Het is alleen geen Audi RS2, o.a de door Porsche onderhanden genomen 5 pitter ontbreekt.
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: ach is ie "look" vergeten in zijn advertentie te zetten :biggrin:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat maakt hem niet minder mooi, echt een zeer mooie auto.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is zo'n motor al standaard door Porsche onderhanden genomen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, motor is bewerkt door Porsche. Ook de remmen, velgen (5x130 Porschesteek), buitenspiegels en knipperlichten voor zijn van Porsche. Als merk staat er Audi/Porsche op het kentekenbewijs. Ook is de auto niet begrensd op 250km\h, zoals bij Audi normaal is.
|
||||
|
||||
![]() upje
|
||||
|
||||
![]() op speurders staat ie voor 9.750,- dus ik neem aan voor de forummers ook
![]() Last edited by ArjenE : 10-04-2006 at 20:32. |