![]() |
|
||||
|
||||
![]() op het vlakke stukje bovenop de bak staat:
2' CEX05121 de 5 is meer een 5 zonder dat horizontale streepje.. Er zitten 100mm flenzen aan en het is een kabelgeschakelde. Mij is verteld dat die uit een Passat 1.9TD komt, weet iemand zeker wat voor bak dit is en achter welke motor heeft gezeten? (en evt overbrengingen)
Audi A4 Avant TDI werkpaard VW Passat LS '74 1.8 Weber hobbypaard Renault Twingo @ LPG-G3 Cheap-o-paard - Build to go, not to show - Last edited by Morninglight : 09-10-2005 at 22:33. |
|
||||
|
||||
![]() Ik bedacht me net dat Edgar ook bacodes weet...
![]() Is deze bak even sterk als een bak van een type 3/4 TDI? Ik zit nu op 125PK/244Nm en ga het nog wel wat verder opkrikken, alleen de 4S bak die ik nu heb met de standaard koppeling trekken het niet echt lang meer vrees ik (trek door de koppeling heen in 4/5). Deze bak heb ik toevallig nog in de schuur liggen das is een makkelijke 1e optie als die bruikbaar is met een Sachs/OMP sportkoppeling en scirocco 16v aandrijfassen