![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat de winter voor de deur staat en ik nog een setje 195-50-15 Bridgestone Potenza's heb liggen, heb ik me maar een setje wintervelgen gekocht
![]() Beetje schuren, zilver spuiten en ze zijn klaar voor de (in de winter) met pekel besmeurde wegen van Grunn ![]() Zeer waarschijnlijk zijn het Borbet velgen, maar weet iemand toevallig ook welk type? ![]() Oja, ik zoek nog naafdopjes van 52 mm! ![]()
Audi - Vorsprung durch Technik Last edited by Clawfinger : 25-11-2005 at 21:59. |
|
|||
|
|||
![]() Zijn dit niet ghottie velgen?? de ats look-a-like
Velgenmerk Rial heeft ze ook btw. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ghottie? Hmm, dat kent Google niet ![]() In ieder geval, ze zijn veel 'boller' dan ATS Cup velgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gotti maakt inderdaad ATS cup look-a-likes, maar dat zijn deze niet - die zijn bijna exact ATS'en, maar met 1 spaak minder. Dit zijn anderen, maar welke?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een Duitser biedt dezelfde velgen aan op eBay, en daar staat bij dat het Borbets zijn... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aan de binnenkant staat:
E60535 GBA 15 91 ET 35 LK 100 B Made In Germany Én geen merk! ![]() Hopelijk kan iemand iets met deze info, want ik kan op internet niks relevants vinden ![]()