![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tsjek dis wan out: http://portal.vwaudistyle.ch/text.php?id=155&s=read
Het ziet er niet uit wat die Jappen doen met hun Suzi, en Daihatsjoe (dank je) bussen, maar het geeft wel aan dat ze een zeker historisch besef hebben. In het kort, en in het Nederlands; In Japan schijnen spijlbussen niet te betalen te zijn. Hier ook niet jammer genoeg. Ze knutselen daar dus een look-a-like neusje op hun microbusjes, om er een VW-draai aan te geven. Mooi? Nee, echt niet! Maar leuker om te zien dan de standaard Jap-scrap bus. Kijk en oordeel zelf maar. Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Vind het eigenlijk best wel cool
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja hier is al ergens een topic over op het forum. Ik vind het eigenlijk best leuk wat die lui uitvreten met die dingen
![]() ![]() ![]() ik vond deze wel wat hebben ![]()
|
|||
|
|||
![]() Cker leuk dit!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het wel grappig, maar het kan bij lange na niet tippen aan het orgineel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies! Ennuh, er is er niet één die een soort spijl op zijn voorruit plakt, terwijl dat toch hét symbool is wat ze willen uitstralen ![]() Greetz Ron
|
||||
|
||||
![]() Is al eens eerder voorbij gekomen in een ander topic... desalniettemin vindt ik ze erg cool! knap omgebouwd die karretjes!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze is idd wel gaaf! Best een leuk alternatief als het anders zo verschrikkelijk is!
|
||||
|
||||
![]() nu maar hopen dat DGB hier niets van af komt te weten...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sommigen zien er toch niet onaardig uit moet ik zeggen.
Zeker knap stukje plaatwerken!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd....dan proberen ze het na te maken maar dan maken ze geen spijltje tussen het raam.... Gr. michiel
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er een paar gezien die hadden een reep tape over de voorruit geplakt om het spijl effect te krijgen maar ik kan die nergens meer vinden.. zal nog is zoeken
|