![]() |
|
||||
|
||||
![]() ESAP 13" velgen, bouwjaar 1974.
Origineel VW/AUDI velgen Zaten hoogstwaarschijnlijk als optie bij een Scirocco I. Ik heb het vele mensen gevraagd, maar niemand weet het fijne ervan. Velgen moeten wel opgemaakt worden. Winterproject: Vraagprijs 75 euries, inruil 14" mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel J en wat is de ET maat??
|
||||
|
||||
![]() het is 5J, et waarde onbekend.
Het hart van de velg steekt buiten de rand uit. Is op zich best wel apart. ( ca. 3 a 4 cm) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Steenslagveroorzakers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verkocht
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn het geen Audi 80 GT velgen?
Zag gisteren een foto in een oud tijdschrift. Edit: Het was even zoeken, maar hier een Audi 80 GT (1973) : ![]()
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 21-12-2005 at 10:13. |
|
||||
|
||||
![]() was wel iets voor onder de Derby maybe
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De velgen onder de Audi zijn gewoon VW, van de eerste Scirocco en Golf 1 GTI's. Dus anders dan die te koop staan... lijken er wel op zeg... |
|
|||
|
|||
![]() Of is stiekem alleen de sticker op de velg van ESAP?
Maar Audi is ook steek 4x108, of niet?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanaf +/- 85 wel ja, daarvoor (ik dacht t/m typ 81) 4x100 |
|
||||
|
||||
![]() @ Tjeeke : zonde .. toen ik vroeg of je ze verkocht was het antwoord nee
![]() Maar zo te zien krijgen ze een goed tehuis ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry Gert, Moet ruimte maken in de schuur. Was inderdaad vergeten dat je wellicht interesse had. Heeft Stijn ook eens geluk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Geeft niks : als Stijn ze heeft dan zie ik ze nog een keer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Topic kan worden gesloten.
Ik heb vandaag Evilnyntje op visite gehad en die heeft ze meegenomen voor Stijn. PS Jammer dat de wisser niets meer was. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks nog voor het wisser aanbod, gelukkig kwam ik toen ik de kast opruimde mijn oude wiisser voor de achterruit tegen. |