![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heren/dames,
Op moment ben ik bezig met de verbouwing van mijn Golf Mk2, zie www.vwgolfmk2.tk voor meer. Maar heb een probleempje. Ik zal eerst ff de fotos laten zien. ![]() ![]() ![]() Iemand enig idee hoe die eraf moet en of die er uberhaupt wel af kan. Op foto 1 zie je dat ik hem al een stukje los heb gekregen, hij zit over een pinnetje heen, maar of dat ook de bedoeling is. Wie kan mij tips geven hoe dit aan te pakken! Bedankt! |
#2
|
|||
|
|||
![]() rustig er af rukken en andere klemmetjes er opzeten. Laatste stukje is een kwaaltje bij die dingen. Secondelijm gebruiken en plakken. Moet lukken!
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Oke bedankt.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Proberen zo recht mogelijk te houden bij het verwijderen zodat ze in vorm blijven
en met kleine stapjes los halen. Bij het terug monteren rustig,beetje bij beetje terug erop kloppen. suc6 ermee ! ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijvoorbeeld door een lang plamuurmes te gebruiken.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#6
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb het bij een sloper geprobeert met een schroevendraaier geen goed reseltaat lakbeschadeging ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Oke, een lastig karweitje dus, maar dat gaat vast wel lukken. Die lak beschadiging is niet erg, want alles wordt opnieuw gespoten.
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar krijg je die andere klemmetjes dan?
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van een golfje op de sloop.. ![]() In het rubber zit een metalen strip (aluminium) deze is zodra hij verbogen is bij niet meer recht te krijgen. er zitten witte klipjes om de pinnetjes zoals op guust zijn foto zelf ziet de metalen u-strip zit om de witte klipjes heen geklikt. witte klipjes willen nog weleens sneuvelen... Last edited by Pedaalemmer : 15-01-2006 at 14:10. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Heren, het is gelukt hoor, was achteraf een eitje. Je moet ff door hebben hoe het moet.
Er zijn maar 3 van de 20 klemmetjes gesneuveld. Voornamelijk omdat het plastic verduurd was. Onderstaande foto: Langs die kant dus open wrikken, naar je toe. ![]() Schroevendraaier erin, je kan nog een doek of dun plaatje tussen de schroevendraaier en je lak doen, dit ter bescherming. Ik had dat niet gedaan en er is ook niks beschadigd, ook geen deukjes. Was er wel beschadiging, dan was dat niet erg, want de auto wordt toch in zn geheel overgespoten. ![]() En wrikken maar. De klemmetjes zitten redelijk ver uit elkaar. 10 klemmetjes per kant. Je moet gewoon door blijven wrikken, steeds een stukje opzij en opeens hoor je TAK en de eerste keer schrik je, maar dat is gewoon een klemmetje wat los schiet. ![]() Begin achteraan, bij de achterklep en werk tot aan de bocht bij de voorruit. Daar stop je en dan begin je onderaan bij de voorruit tot aan de bocht boven bij de voorruit. En voila, hij is los. Als dat los is kun je het rubber uit de gleuf wrikken/trekken, zie foto. ![]() Zo zit dus het klemmetje vast. ![]() Dit is zo een klemmetje. ![]() |