![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik ben bezig met een g60 ombouw nu heb de versnellingsbak omgebouwd na mechanische koppeling dmv t4 hevel en t4 koppelingskabel maar hoe moet ik dat kabel vast haken aan het pendaal omdat die van mijn mk2 gti anders is dan de t4 kabel. hebben er mensen ervaring mee of niet. alle info is welkom groetennn |
#2
|
|||
|
|||
![]() is er echt niemand die dit weet lijkt me sterk toch
|
#3
|
||||
|
||||
![]() zoekfunctie...
post deze vraag in een bestaand topic... heb je meer kans denk ik... ![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#4
|
|||
|
|||
![]() koppelings pedaal van een t4 bevesteging afslijpen en over zetten op die van een golf2
|
#5
|
|||
|
|||
![]() ja daar zat ik ook al te denken maar er moet toch een andere manier zijn
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Ik begreep dat er mensen waren die een 1.3 golf kabel aanpaste?
Maar is de orginele kabel niet pas te maken? Zo bijzonder is de hevel van de koppelings cylinder toch niet?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
originele kabel past niet is veelste kort en een t4 kabel is inprincipe et zelfde als die van een 1.3 alleen is die van een t4 dikker dus sterker |
#8
|
||||
|
||||
![]() En 1.3 heeft niet toevallig al het juiste blokje eraan om aan het koppelings pedaal te zetten?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#9
|
|||
|
|||
![]() dat ga ik zo uit zoeken op de sloopof die het zelfde is en anders moetk ff zelf wat lassen
|