![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb zelf liever die, (het dopje) die je losdraaid met een inbusje,omdat je vaak ziet dat deze (met t sleufje) er naar een keer geopend te hebben met een platte schroevendraaier vaak beschadigd uit zien...!! en lekken heb ik nog niet meegemaakt , je moet natuurlijk wel zorgen dat de uitsparing in je velg de juiste maat heeft en goed schoon/glad is.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi ik verkoop zelf ook deze ventielen..... wij noemen ze platte ventielen maar anderen weer het verstopte ventiel enz enz.......
En lekken kunnen ze alleen als je ze niet goed in de velg vast zet, het gaat er net om aan welke kant je het rubberen ringetje doet... Ik heb er tot nu toe nog geen klachten over gehad.... en heb ondertussen al menig van die ventielen er in gezet. En verkoop ook alleen maar de goede die met het imbus dopje... die met het sleufje voor de schroeven draaier zijn een stuk zachter van materiaal.
|
||||
|
||||
![]() nou deze heb ik dus al verschillende in mijn wielen gehad die joossie gepolijst heeft..
vind ze zelf super (zeg je altijd van je eigen spul ![]() je krijgt ze ook altijd makkelijk los door de inbus... wel doe ik zelf altijd wat vaseline of vet aan het dopje om vastzitten na lange duur te voorkomen.... je maakt immers niet iedere week je ventiel los ![]() lekage heb ik zelf nog nooit gehad... sorry voor de wazige foto maar kreeg m niet scherper.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
O O O Patrick toch ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jaja....denk dat je met die problemen beter naar de GGD kan... ![]() we hebben op terein trouwens ook wat van die dingen staan met blinde ventieltjes, en die lopen toch wat vaker en vlotter leeg dan die dingen met de gewone ventielen moet je je ook effe indenken dat een normaal ventielensetje tegen de 25 euro kost zo'n setje blinde ventielen lijkt me een stuk kostbaarder. nou wil ik niet zeggen duurder=beter, maar t lijkt me dat wanneer je een setje blinde koopt, deze toch wel n pak duurder moeten zijn dan gewone ventielen
|
||||
|
||||
![]() die met de sleufjes lekken.. inbus geen ervaring mee