![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan heb je vanavond wat te doen
![]()
|
|||
|
|||
![]() tja,zo hebbie twee auto's rijdend en zo moet je op de fiets ....
ik weet er helaas alles van !!! |
|
||||
|
||||
![]() Maximaal ratlook !!
Zou ook nog ff een par gevaarlijke kruispunten en zijstraten induiken, misschien pak je nog wat met de zijkant ![]() Geintje gozer, zie je straks !!
|
||||
|
||||
![]() Das kut met vingers Wout !!
Hoe klein was dat paaltje dan ? |
|
||||
|
||||
![]() Paal was een meter hoog en nog heb ik hem niet gezien.Misschien toch maar weer eens langs de opticien.
Kruk,ik heb geen fiets en de Kever rijd gewoon hoor,daar zorg ik wel voor... ![]() Volgens Leon heb ik geluk gehad aan mijn stalen jerrycan vol met water die in de bandenbak ligt,want zonder had de schade veel erger kunnen zijn.Het steld natuurlijk niks voor en maar enkelwandig plaat. Last edited by VolksWoute® : 26-03-2004 at 00:51. |
|
||||
|
||||
![]() Teringki ,Wouter wat doe je nou.Baalen
gisteren middag en avond geen tjd gehad om het forum te lezen anders had ik zeker komen helpen en mijn zweethemd aangedaan.
|
||||
|
||||
![]() Had niet gehoeven hoor.Ik had hulp van Volksaddiction en Beetlefreak.
Beide nog erg bedankt daarvoor! |
|
||||
|
||||
![]() Geen probleem Wouter! Heb ik ook es iets gedaan ipv er een beetje rond te hangen en dom te ouwehoeren
![]()