![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn golf gaat naar nederland.
Wat is verstandig om mee te nemen in een geval van pech. Zat er zelf aan te denken: -Termostaat -Verdeelkap+roter -(Eventueel) bobine Als iemand nog tips heeft...........
|
||||
|
||||
![]() anwb pas en veel geld ,haha (gewoon gaan)veel suc6
|
||||
|
||||
![]() olie en koelvloeistof?
goeie schoenen, een telefoon , en een oprijwagen?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet teveel meenemen..hoe meer je meeneemt hoe meer hij mee moet sleuren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Maar inderdaad olie en koelvloeistof is standaard. Ik kan niet lid zijn van de anwb omdat ik nog niet ingeschreven ben in nederland. In geval van een groote pech gaat hij terug naar portugal. Daarvoor is hij verzekerd. Maar, hij moet juist naar nederland. ![]() Zal wel goed komen,
|
||||
|
||||
![]() n paar man om te duwen dan?
iig n krik, doppensetje en sleuteltjes en (klinkt wel erg Mc Gyverish) duckttape dat spul helpt overal bij, tijdelijk dan tenminste en natuurlijk de vloeistoffen voor de auto, maar ook genoeg water voor jezelf, mocht je ergens stranden in deze hitte... enne, omdat je niet weet of je overdag of 's nachts strand: n zaklampie
|
||||
|
||||
![]() Zaklamp goeie,ik was hem vergeten.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog maar even kijken of je reserve wiel hard is... En evt landkaarten oid
![]()
|
||||
|
||||
![]() neem alsjeblieft in iedergeval oplapmateriaal mee zoals Breadfan83 ook al zei:
Ducktape (noodspul voor lekke slangen), tie-raps! evt wat bougies (+sleutel) usual tools: schroevendraaier stanleymesje ring-/dopsleutelset knijp en kniptang! evt slotboutsleutels (sowiezo wel handig in de auto) lampie fles water/koelvloeistof echt aan te raden (anders moet je weer wachten tot je nodig moet). Maar eigenlijk gaat 'ie het zonder problemen halen, I'm sure.
|
||||
|
||||
![]() Gereedschap,water,olie,lampjes zekeringen is standaard bij mij.
En een hele goeie tip inderdaad is tape mee te brengen. Ik heb alle vertrouwen dat het gaat lukken. Maar het is altijd goed om rekening te houden met het 1 of ander. Spanje portugal maak ik me niet zo zorgen,ook kwa taal ect. Frankrijk is k*t,omdat die k*t fransen weten dat heel veel mensen door het land van hun heen moeten. En dan willen ze je aftroggelen waar je bijstaat.
|
||||
|
||||
![]() - Hoe beter de voorbereiding, hoe kleiner de kans dat er iets mis gaat.
maar ook: - Murfphy's law. M.A.W.: Auto van te voren even nalopen (de banden vol met wind), rustig an rijden (niet gaan jakkeren), en het zal allemaal goed komen. Stiekum rijd je regelmatig veel grotere afstanden dan 2700 km, zonder ooit naar je olie te kijken: Alleen niet aan 1 stuk ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Broodjes en drinken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Telefoon oplader....????
Idd een paar goeie kaarten Gereedschap zoals reeds is vernoemd En niet te vergeten een krat heinenken voor als je ergens strand en er is niet te drinken
|
||||
|
||||
![]() check even of de distibutieriem nog strak staat, de reblokken en eventueel remvoering.
waterpompje nog goed? verder kan er volgens mij weinig misgaan. het is een VW, die gaan niet zo maar staan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha,bij mij al vaak zat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Remblokken en remslangen voor zijn vandaag vervangen.
Olie is ook ververst. Waterpomp en distributieriem is nog geen 25.000 geleden vervangen. (9 maanden terug,over afstanden gesproken ![]() Drinken en eten en radio altijd. Vrouwen,passen er maar 4 in de auto,dat kan een probleem zijn. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zal maar niet zeggen wat ik allemaal mee neem in de camper...dat is meer dan alles wat er hier gemeld word, ik kan desnoods een koppakking wisselen, en er ligt ook een reserve dynamo in
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vertrouwen in je Golf.
![]() ![]() ![]() Rene (tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal maar niet zeggen wat ik allemaal mee neem in de camper...dat is meer dan alles wat er hier gemeld word, ik kan desnoods een koppakking wisselen, en er ligt ook een reserve dynamo in
Dus ji bent niet lid van de anwb. ![]() Nog even wat weten: Mijn kleppen tikken eff met koude/half koude start is dat een probleem?