![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb me n mk1 cabrio gekocht waar ik alleen de wielen van nodig heb
de rest mag in de verkoop dr zit nog n goede motorkap op vier-knoppen-stuur ... tientje ofzo? compleet dash 30 euro (met klokkenen knoppen!) ruiten rondom 60 allemaal samen (ook los te koop) spiegels tientje voor twee? voorschermen 10 euro samen komen nog bumpers bij en n motorblok, maar hierover hoor ik gauw meer als t goed is mocht je verder nog wat nodig hebben laat je t me maar weten
|
|||
|
|||
![]() Alle reacties verwijderd in verband met het hoge off topic gehalte.
Ja, ik ben lui. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkoop is definitief
golf gaat komende week naar de sloop, heb geen kar om dr op te halen en mee te nemen, dus als iemand interesse dr in heeft, of in onderdelen, moet ie t me maar effe zeggen foto's van de auto kan je hier vinden alleen de velgen zijn al besproken ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat voor bumpers zijn het? van waar ben je?
greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben van sittard bumpers kon ie me niet veel over zeggen, maar k kan ze wel voor je meenemen als ze in de audi passen helchteren is geloof ik maar n half uurtje van sittard af k denk dat die dingen die in de auto liggen de bumpers zijn,dikke dus als je ze wil mogen ze iig voor n prikkie weg...
|
||||
|
||||
![]() kan je er is een fotoke van maken, passen toch op ne gewone golf 1 ook hé?
wat is de prijs? greetz |
|
||||
|
||||
![]() foto staat in de link in post nummer 3
prijs...tja, wat geef je dr voor... en biedt maar gerust laag ![]()
|
||||
|
||||
![]() had de foto's al gezien maar sttaan bumpers ni op hé
greetz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij zijn t die dingen die binnen in de auto liggen maar stel dat dr dikke bumpers op zitten die helemaal in orde zijn, wat wil je er dan voor geven? dan weet ik namelijk of t de moeite waard is ze mee naar huis te nemen anders bewaar ik die ruimte in de auto voor wat anders namelijk
|
||||
|
||||
![]() noem ne prijs é,jij verkoopt ze, en passen ze zeker onder ne NIET CABRIO golf 1?
als de prijs me aantstaa weet ik of het de moeite is om tot daar te komen hé ![]() greetz Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je mag ze voor 25 of 30 euro overnemen als je wil das de setprijs dan he en k kan bijna 100 procent zeker zeggen dat ze passen, maar daar kan je t beste n eigenaar van zo'n auto voor vragen
|
||||
|
||||
![]() heb je msn?heb eventueel wel interesse hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
forumnaam = msn naam ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hahaha,, heb jij die cabrio met die BBS RM gekocht van marktplaats? zat er ook nog over te denken,, wat een helder licht om een auto met die velgen voor die prijs weg te doen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, nouja, k vroeg m wat die voor alleen de velgen wilde hebben... 150 euro dus 25 voor de auto... dan neem ik liever de auto dr bij, kan ik nog altijd naar de sloop rollen en dr 50 euro voor vangen ![]() vind t zonde van de auto, echt zonde, maar k heb dr al drie staan, en n vierde is echt geen optie op t moment
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat antwoord kreeg ik ook, hoe was de staat van die bbs-en? Tis dat ik ook geen plaats meer heb, anders had ik de carroserie graag van je overgenomen,, blijven mooie wagens die cabbys.
Cheap and Fast = Not Reliable Cheap and Reliable = Not Fast Fast and Reliable = Not Cheap Last edited by Corrado_G60 : 23-07-2006 at 17:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de velgen zijn , op eentje na , helemaal in orde (zegt ie tenminste, moeten we nog maar zien als we daar zijn dan) eentje heeft n niet te noemen deukje dr in zitten maarja, niet noemenswaardige deukjes bij BBS-en kunnen t verschil maken tussen mooi, en mooi schroot
|
||||
|
||||
![]() Die voorruit is die nog heel zonder sterren en dergelijke en wat moet je er dan voor hebben??????
En de gepolijste tankdop??????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tankdop had ik m gevraagd, maar kon ie nix over zeggen zal kijken of ie dr in zit en of ik m dr uit gehaald krijg de voorruit ... k zal zien of ie in orde is, dan neem ik m iig mee k probeer iig zo veel mogelijk glaswerk mee te nemen tja, wat geef je dr voor, hoef dr iig echt niet veel voor te krijgen, vind t gewoon zonde om de zooi naar de sloop te laten gaan maak me n beetej redelijk bod en hij is van jou (ervanuitgaande dat ie helemaal in orde is dan)
|
||||
|
||||
![]() Indien het een dunne bumper is met chromen bies: I want it
Indien het dash een klokkenwerk met tittentellers bevat: I want it ![]() Wanneer haal je de cabbie op en weet je wat er voor bruikbaars aan zit? gr Boaz