![]() |
|
||||
|
||||
![]() dit was ook een succesvolle avond met mooi weer,mooie dames en natuurlijk beeldschone auto's
hieronder een kleine impressie de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen have fun ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja maar dan ook echt beeldschoon
![]()
|
||||
|
||||
![]() Allemaal leuk en aardig.....maar wat moeten we met deze meuk.
![]()
|
||||
|
||||
![]() beetje vag liefhebber herkend gelijk een 16v g60
en de type 3 is een meervoudig prijswinnaar.. tword hier allemaal wel erg bekrompen heb ik in de gaten.. |
|
||||
|
||||
![]() jep 16vg60 herkende ik ook meteen, jammer dat we de rest van die auto niet zien....
maar ik zie nergens een type 3 ![]()
|
||||
|
||||
![]() type 3, ooneeeee daar gaan we weeer
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klikkie op de link die ervbij staa. dan foto;s diversen dan foto's premiere ff3 hoogezand.. ow ja,bedoelde golf type 3,mijn excuses |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
OMG not again! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als jij je maandverbandje nou gewoon in je onderbroekie doet ipv op je voor hoofd dan..... had je misschien deze foto gezien @ roadwarrior blijven posten die hap, en nix aantrekken van ongestelde polo1 rijders |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou dat is inderdaad wel de moeite waard om te kijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Damn dat ik dat niet gezien heb ! Is ook alweer jaren geleden dat ik een 16 kleppert had.....sorry. btw: Type 3 ziet er nu eenmaal zo uit. Beetje VW liefhebber zou dat METEEN geweten hebben.
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark1 : 01-08-2006 at 17:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Vind het wel jammer dat ik die meet gemist heb, btw.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wrm post ie die foto dan niet in deze topic ipv die hokken... maar is ook allemaal niet erg kvinnet wel grappig dat je van al je bezoeken foto's post... hihi ongestelde polo 1 rijders, ik heb nog nooit in een polo 1 gereden dus weet niet wie je bedoelt....
|
||||
|
||||
![]() hmm eigenlijk wel, het is en blijft toch internet he Luuk, en in een forum gebruik je toch eigenlijk meer spreektaal, aangeizen je aan een conversatie meedoet...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als we toch aan het muggenziften ( Of is het muggeziften ? ) zijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
post wel meer dan foto's.... heb ook een enomre hoeveelheid aan onderdelen te koop ![]() |