![]() |
#41
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah dat snap ik maar er zijn veel autos waar als de co goed is de auto zwaar beroerd loopt veelste rijk of veelste arm en dan vind ik dat de auto goed loopt belangrijker dan het millieu |
#42
|
||||
|
||||
![]() Maar als de auto goed loopt, is het vaak ook beter voor het millieu.
__________________
Your Signature |
#43
|
||||
|
||||
![]() Laten we hopen dat ze GOED nadenken in den haag en geen stomme dingen doen met de apk
|
#44
|
||||
|
||||
![]() Er zijn trouwens ook regels afgeschaft voor apk, Het aantal cilinder op het kenteken bewijs hoeft niet meer overeen te komen met de auto. En nog wat kleine dingen. Maar word het nu dus makkelijk om bijv. een 6 cilinder in een Golf 2 te hangen?
__________________
Your Signature |
#45
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo moeilijk was het toch niet? Als je zoiets doet moet je het ook goed doen (duz remmen, onderstel, uitllaat, en de hele mikmak) en als je het goed doet is de keuring bij het rwd echt niet zo'n probleem hoor..... |
#46
|
||||
|
||||
![]() Nee moeilijk zal het niet zijn, maar de RDW ervan overtuigen wel... Hoeveel 6 cilinders in MK1 of 2 rijden er nou in Nederland rond op kenteken?
__________________
Your Signature |
#47
|
||||
|
||||
![]() Ja ze zijn niet lekker die lui in den haag hun hebben er geen last van wat ze hebben elke 3 jaar een nieuwe dikke bak+chauffeur
Er rijden er veel te weinig van er moeten meer 6 cil. mk2 komen |