![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier eventjes men projetje voorstellen
het is een golf 2 1600d uit 89 die ik een beetje naar mijn zin heb gezet volgende dingen werder gewijzigt: -vooraan matte donkere kruislichten -donkere pinkers in bumper en zijflank -bumpers met chroom lijntje -gti achterlichten -vw logo en gatjes voor typeplaatje gecleant -ruitenwisser en sproeier gecleant -volledig herspoten in de originele kleur maar mat gezet -finish vlag op dak zonder kotjes -verlaagt met vmaxx regelbaar in hoogte -stofblauw interieur hier enkele foto's van begin tot nu bij aankoop ![]() klaargeschuurt voor de spuiter ![]() net terug van de spuiter ![]() in elkaar gestoken op white whalls en origineel veren ![]() met verlaging en bbs rm ![]() op de white whalls en port bagage (intussenverkocht) ![]() op porche winterfelgen ![]() hier op c2's en de nieuwe koffer ![]() en dan nu op origineel verbreed staal en kotjes op het dak ![]() wat nog komt : bbs 7.5 vooraan 8 achteraan met zwart hart interieur goed laten kuisen nieuwe bagetten + bumpers |
|
|||
|
|||
![]() Vind die zwarte verbrede velgjes erg mooi. Zeker in combinatie met finishvlag-matt op het dak... Ben eigenlijk niet zo op Golf 2, maar voor deze maak ik graag een uitzondering!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit soersie.
Ik ben benieuwd hoe de bbs rm worden. greetz ruurd (GTI_G60)
Last edited by fire and ice vr6 : 06-08-2006 at 20:21. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er vet uit!
|
||||
|
||||
![]() mooie g2!
|
|
||||
|
||||
![]() iets grotere foto´s zouden geen kwaad kunnen, zo zie ik niet veel.....
|
|
||||
|
||||
![]() Nette auto hoor! Vond overigens het 14" staal met white-walls wel erg old-skool staan. Die heeft bij mij de voorkeur!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope, net geprobeerd, functioneerd bij mij niet! |
|
||||
|
||||
![]() verbreed staal staat naar mijn mening 't beste.
die achterklep die je d'r nu op hebt zitten staat ook stukken mooier dan die half gecleande. ik vind 't iig 'n erg mooi golfje zo. ben benieuwd naar wat je d'r nog allemaal mee gaat doen, succes, en welkom hier!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rechter-muis knop; koppeling in een nieuw venster openen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is een hele mooie transformatie! Top...vind de porsche wel heel mooi staan..gepolijst op mat steekt mooi af!
|
|
||||
|
||||
![]() Vind hem met C2's het vetste
![]() Je brengt me wel op een idee met je Golfje. Als ooit m'n Jetta APK waardig wordt/is, zal ik weer eens aan deze auto denken ![]() Heb je je Golf laten spuiten of zelf gedaan? Want bij mat komt het niet zo precies als glans/metalic ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb hem door een vriend laten spuiten maar ik heb hem spuitklaar gezet is met matte vernis enzo
|
|
|||
|
|||
![]() topicmag toe
de golf is al een tijdje verkocht op bbs rs met us front en bumpers enzo heb me nu een passat 35i gekocht plat op grond met us lampen , bbs rs |
|
|||
|
|||
![]() Was idd een hele leuke wagen geworden.
Heb het topic wel gevolg op cleaned. Succes met de passat, zal wel goed komen !! ![]()
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 10-07-2007 at 06:52. |