![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ben opzoek achter ne rubberdichting van de voorruit van golf 1, deze moet voorzien zijn om chromelijst in te zetten en in echt prima staat. ook ben ik opzoek naar ne nieuwe chromestrip om in deze rubber te zetten, ongebruikte (nieuw) staat. wie kan me hierbij helpen... greatzz tommy |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In de 'winkel' zijn ze nog goedkoper. Probeer www.golf1onderdelen.nl eens... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
had ikzelf nog niet aan gedacht, en zoals je zegt nieuw kost het nog minder dan ze soms van vragen. ga nog even wachten of ik ze hier in belgie niet kan verkrijgen anders bestel ik ze wel even. @ Rinus66: sorry maar 50€ vind ik dus iets overdreven als je de nieuwprijs bekijkt. |
|
||||
|
||||
![]() Had me niet verdiept in de prijzen. Heb trouwens alle rubbers voor mijn golf hier besteld:
www.vw-classicparts.de. Iets duurder dan immitatie, maar heb het er graag voor over.
|
||||
|
||||
![]() Heb nog even teruggezocht, origineel voorruitrubber (niet voor chrome pees) kostte mij 28,77. Heb hier de hele offerte in pdf-formaat, als iemand interesse heeft, laat maar horen.
|
||||
|
||||
![]() Rinus66
![]() pm me die es ![]() |
|
||||
|
||||
![]() goede middag
ik heb hier nieuwe en orginele raamrubber biesen te liggen biesen kosten 25 euro per stuk!! |
|
||||
|
||||
![]() bdankt rinus voor de mail
|