![]() |
|
||||
|
||||
![]() supermooie wagen, veel plezier ermee....
Ik hoop ook nog eens een goedkope slag via ebay te slaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke bak dude. Ziet er nog zeer netjes uit!
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 26-10-2006 at 00:24. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een vette bak zeg....!! suc6 ermee
|
|||
|
|||
![]() Moet je eBay Dld. in de gaten houden. Er staat daar vrijveel "oud spul" op, de prijzen zijn beduidend lager en mijn ervaring is dat de Duitser een betere (eerlijker) omschrijving van een auto (of ander object) geven dan de gemiddelde Nederlander.
Je zit alleen met transport en invoer. Succes. |
|
||||
|
||||
![]() Idd, ik snap niet helemaal hoe ebay werkt. Want als je bied en je hebt hem moet je hetgeen kopen toch?
En je legt contact via een medewerker van ebay, of gewoon rechtstreeks...? Heb vaak genoeg dingen op ebay.de zien staan, echt toffe dingen maar het weerhoud me er altijd van omdat het in duitsland is en geen idee heb hoe de transactie gaat.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De manier van betalen staat er altijd bij. Makkelijkste is via paypal. En je bent inderdaad verplicht te betalen en te kopen als je de veiling wint. Contact gaat rechtstreeks, maar je krijgt bij de eerste mail het adres van die ander niet te zien. Je zendt dus via Ebay, maar niet via een medewerker ofzo. En zo zie je maar weer wat je met een beetje zoeken en geluk va Ebay af kan halen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Damn, echt een mooie bak hoor. Goede aankoop!
|