![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hieronder een foto van een stukkie van mijn speelgoed, ik woon aan het water dus dan is zoiets best wel tof om mee te spelen
![]() Last edited by Erik M : 26-04-2004 at 18:55. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vindt het wel koel zulk soort dingen.
ps : ff foto voor je aangepast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ow, had ik het weer verkeerd gedaan, bedankt he!
|
|
||||
|
||||
![]() Erg gaaf ! wil altijd nog een keer zo'n wagentje kopen dat rijd op mengsmering... maat van me had zo'n hele grote Peugeot 406... echt lachen.
|
|
||||
|
||||
![]() Roma tuning... LOL
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja da's ook het eerste wat mij opviel ![]() Geinig ding! Mijn speelgoed (sinds vandaag): ![]() 2-takt regeert!
|
||||
|
||||
![]() en je staat nou al naar je eerste boete te kijken ofwa?
![]()
|
||||
|
||||
![]() dit is trouwens mijn speelgoed, is lang nie zo snel, maar wel leuk!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dis mijn speelgoed, eindelijk binnen alleen nog ff van Rotterdam naar Zoetermeer fietsen ( +/- 20 km )
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Euuhhhmmm als jij dat op mengsmering wil laten rijden komt ie denk ik niet zo heel ver. Rijd op mix van methanol en wonderolie Mengsmering is voor brommers |
|
||||
|
||||
![]() Ja idd, hele vette troep gaat daar in, en is ook wel iets duurder dan meng smering
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WAUW! DA's fraaie klasse! Weet niet wat daar nog leuk bij zou staan? Mijn reet op die zadel! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tssssss 2-takt :P mijn fiets is lekker 6-takt en heeft te veel vermogen op de koppelingsplaten staan... (sorry, grapje onder de schakel-rijders in zoetermeer)
mijn speelgoed is dan ook soms: ![]() maar dan zonder spiegel, met handkappen, vw-speed sticker, led-achterlicht, enzzz ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een zichtbaar piccie van mijn speelgoed dit keer (sorry!)
![]() Waarom krijg ik dat plaatje niet zichtbaar in mijn post? ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 28-04-2004 at 07:53. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie niets!
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook van dat afstandbestuurbare spul staan.
Helaas jammer dat ik er geen tijd voor maar onder andere een 2,5cc auto 3,5cc off road auto 15cc vliegtuig 6 elektro wagens 21cc (ja een tweetakt motor) auto beetje uit de hand gelopen vroeger ![]()
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 27-04-2004 at 17:05. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() 1 van mijn speledingetjes.... .45 Peters-stahl 6 inch . (geen familie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA geen familie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt altijd baas boven baas |