![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zoek volgende onderdelen:
- Carburator 2E2, het liefst met inlaatspruitstuk voor de 1.8 "GU" motor - Ontsteking van de GU motor, compleet met module en kabelboom |
|
||||
|
||||
![]() 2e2 is dat niet die elektronisch geregelde zo ja heb ik er 3 van liggen...
25 euro ps |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo, Ik heb alles compleet voor je liggen. Komt van mijn eigen cabrio af die ik gesloopt heb na een aanrijding. motorcode ex dus een 1.8 motor met carb kabelboom alles aanwezig mvg Frans |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2E2 is ook van de 1.6 (53kW) Misschien dat dat je zoeken makkelijker maakt. Let er wel op dat de meeste van die dingen gaar zijn, als het tenminste die carb is die ik denk dat het is. Er zijn namelijk twee verschillende 1.6 motoren, waarvan de 51kW de 2E heeft en de 53kW de 2E2. Correct me if I'm wrong please.
|
|||
|
|||
![]() Hey mensen bedankt voor de info en aanbod.
Ontsteking ben ik al compleet voorzien door mn audicollega's. Wat ik dus nog nodig heb, is de 2E2 carb met spruitstuk. Een kabelboom voor de choke etc. van de GU motor (mk2 1.8) zou ook handig zijn. Misschien dat iemand nog goeie weber dubbelcarbs over heeft of een setje Solex C40 ADDHE of C40 ADDHE met spruitstuk/flens. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar stond laatst nog een setje van op Marktlpaats.nl.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Snel ff kijken, thanks! |