![]() |
|
||||
|
||||
![]() bruin dashboard jetta lx 25 euro
zwart dashboard jetta lx 25 euro tevens de deurpanelen en blauwe deurpanelen 50 euro |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom je ook wel eens iets zuidelijker in het land en heb je dan de mogelijkheid om een dashboard mee te nemen? Heb interesse in het bruine dashboard, maar 2 - 2,5 uur rijden ( enkele reis ) vind ik iets te veel van het goede... |
|
||||
|
||||
![]() ik werk in hoorn en moet waarschijnlijk volgende week een ritje naar amsterdam maken
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb misschien ook wel interesse in het dashboard zwart, maar ik had een vraagje hierover:
Is die met een chroomrandje erin? en de deurpanelen, heb je die in het zwart en bruin of wat bedoel je met 'tevens de deurpanelen'? Zou je er misschien wat foto's van kunnen maken dan? Zelf woon ik ook wat zuidelijker in het land (bij eindhoven)... misschien dat je iets zuidelijker komt ooit??? @ kiwi gti: misschien dat we de reis samen kunnen maken om zo de kosten een beetje te besparen ???? |
|
||||
|
||||
![]() het zwart dash is met een dubbele witte rand erin,chroom heb ik nog nooit gezien.
ik heb dus bruine en zwarte deurpanelen. fotos komen over een maand pas dan is mn huis hopelijk klaar en dan heb ik weer tijd. |
|
||||
|
||||
![]() ik zie niks
|
|
||||
|
||||
![]() plaatje is er toch echt bijgevoegd hoor...
kijk anders ff op deze site helemaal onderste foto http://www.mijnalbum.nl/Album=TYKFVM7N |
|
||||
|
||||
![]() Zijn de deurpanelen voor een 3-deurs of 5-deurs?
Indien voor 3 deurs wil ik die ook wel hebben mits voor een nette prijs. Een vriend van me woont in Hoorn, wellicht kan ik regelen dat hij met je afspreekt daar. Is het dashboard idd zoals in de link van SlimMasterShady bij de onderste foto? Dan wil ik die graag van je overnemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja het dash is zoals op de foto
voor nette prijs even bellen 0652686388 mvg folkert |
|
||||
|
||||
![]() upje
|
|
||||
|
||||
![]() skop
|
|
||||
|
||||
![]() skop
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() heb je misschien nog een richtingaanwijzer-gedeelte van een bruin dash?
|
||||
|
||||
![]() Folkert leg de bruine onderdelen (das en deur panelen) maar opzij voor mij. Die neem ik wel mee als ik de golf op kom halen.