![]() |
|
||||
|
||||
![]() liep ik vandaag door hilversum kwam ik dit tegen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() stukje van het internet: Dodelijk ongeval Hilversum, 08-02-2007 Bij de overweg op de Oosterengweg heeft donderdag rond 14.50 uur een dodelijk ongeval plaatsgevonden tussen een trein en een personenauto. Bij het ongeluk is één persoon om het leven gekomen. Verder zijn er geen slachtoffers. Het treinverkeer tussen Hilversum en Amersfoort werd stilgelegd. De man die op het spoor bij de Oosterengweg om het leven is gekomen is een 54-jarige taxi-chauffeur uit Uithoorn. Hij reed tussen de gesloten spoorbomen door de overweg op, waar hij door een trein werd aangereden. De man zat alleen in de auto. Hij had geen passagiers.
|
||||
|
||||
![]() Flauw spelletje erbij...raad merk/model.
|
|
||||
|
||||
![]() zow, daar is niks meer van over. erg sneu!! auto is een mercedes e klasse
|
||||
|
||||
![]() ik gok een donkerblauwe E200
![]()
|
||||
|
||||
![]() Helaas verraad die velg al zoveel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk een sprinter... of bedoel je de trein niet?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mercedes Sprinter zou goed kunnen ja....heeft wel flink wat origami ondervonden
![]() Taxichauffeur had misschien teveel 2 fast 2 furious gekeken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Of de taxichauffeur was levensmoe en dacht dat dit de beste oplossing was!
|
|
||||
|
||||
![]() Ding is nu compacter dan de baby A klasse
|
|
||||
|
||||
![]() Dan vraag je er ook om als je tussen de slagbomen door rijd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als de teller nou blijft lopen, zijn de kosten dan voor de NS?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zou deze wel de elandproef doorstaan???
|
||||
|
||||
![]() Das vast een heftigge knal geweest
|
||||
|
||||
![]() die man is nu toch helemaal niet gelukkig van die benz het nu ook een ster in de voorruit.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lachen als dit je vader is en je leest nu deze reacties...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Maar ff zonder dollen, niet erg prettig dit. Van de andere kant is het ook niet erg slim om dit soort fratsen uit te halen in het verkeer.
|
||||
|
||||
![]() maar misschien is hij door de gladheid die dag wel doorgegleden en toen door de trein geramd?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zat ik net aan te denken, beetje sick, der is wel iemand dood zeg maar.... |
|
||||
|
||||
![]() ja en ,door eigen schuld en stommiteit .waren de slagbomen los geweest en deden de lampen en bellen het niet ,was het een ander verhaal .