![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na een tijdje meegekeken te hebben op t forum , mag ik gaan meedelen dat ik over een kleine 2 dagen eigenaar ga worden van een mk1 gti van 81.
Angezien ik komend jaar terug naar school ga heb ik mijn vr6 van 93 verkocht en besloten dat er een goedkoper auto moest komen kwa maandlasten. De koop is mondeling al rond ik moet alleen even wachten wanneer m mag halen. Dit gaat denk ik woensdag worden. Het is een golf mk1 gti van 81 , waar een typ 2 1.8 gti motor ingekomen is. Er is al flink aan geknutseld , maar heeft nog vrij veel laswerk nodig. Toekomstmuziek -laswerk in orde maken -evt opnieuw spuiten -motor in orde maken evt andere nokkenas , koppeling en spruitstuk. -rolkooi , veerpootbrug voor evt ook achter -2 kuipstoelen , 5punts gordels -homemade uitlaat van voor na achter -schoefset -ats classics(opknappers) -gti lip -koplampen met kruis , andere knippers en achterlichten -andere grill -ICE Het enige nadeel wat ik nu al weet is dat er een typ 2 dashbord inzit , en dat wil ik dus niet. Dus iemand die nog een typ 1 dashbord heeft liggen met cockpit en schakelaars van een gti mag zich melden. Dat geld trouwens ook voor de rest van de onderdelen in het lijstje , heb je iets liggen laat me dan ff wat weten. Woensdagavond zal ik natuurlijk foto's maken voor de fotogeilende mens. Daarna zal ik een topic openen in het project gedeelte . Ik kan zelf al niet wachten Grt danny |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd naar de foto's :P
|
||||
|
||||
![]() Welkom en ben ook erg beniuwd naar de foto's van de einzer
![]()
|
||||
|
||||
![]() welkom op het forum en ben benieuwd naar de foto'ssss van de GTI I.
|
|
||||
|
||||
![]() welkom hier idd enne
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb je die groene van marktplaats gekocht
|
|
|||
|
|||
![]() Welkom.
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom
|
|||
|
|||
![]() welkom ik heb nog een rolkooi liggen. voor golf 1. mischien iets voor jou?
http://www.volksforum.com/forum/sho...77633post377633 mvgr
|
||||
|
||||
![]() nou ik heb m net gehaald ben blij dat ik hier aan ben gekomen ,
t was idd die groene van marktplaats , net een flinstone auto hij is goed rot. Bij de voeten , raamstijlen en kokers en nog plaatsen waar k moet ontdekken. Maar ik moet een hele rammel aan interieur delen hebben -dashbord + teller unit -hemel -middenconsole -vloerbekleding -hendels voor aan t stuur beide Dat is t voornaamste , voor nu ff zodat t weer een auto kan worden foto's morgen als ik begin te strippen |
|
|||
|
|||
![]() Hey weer een Limob erbij! t wordt steeds gezelliger hier
![]() kijk es op watercooled.nl bij de "marktplaats", staan wat onderdelen bij die jij best kunt gebruiken ![]() groeten Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Nou vandaag had ik niet zoveel tijd maar ik heb ff kunnen kijken.
De kabelboom is ook een regelrechte ramp , ik zie type 2 stekkers en typ 1 in 1 kabelboom. ik begin langzaam al mijn twijfels te krijgen of me dit allemaal wel gaat lukken, want rond september moet ie compleet klaar zijn iemand suggesties wbt de kabelboom , de motor is van een type 2 zonder de leidingen van de luchtfilter bak naar de injectors. Dat geeft ong een id Zelf zat ik te denken om ergens op de sloop een complete kabelboom met dash,cockpit en schakelaars te halen . Maar past dat wel allemaal mooi van een type 2 en wat moet ik er voor aanpassen. Als iemand hier foto's van heeft graag zelf moet ik nog ff de digi halen bij mijn vriendin |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat jij al blij moet zijn dat je het laswerk klaar hebt in september.
teminste aan de fotos op marktplaats te zien |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik heb fulltime de tijd , tis niet dat t alleen avond werk word.
Heb net foto's gemaakt zal ze dalijk bij mij vriendin erop zetten |
|
||||
|
||||
![]() hoe krijg ik hier foto's neergezet?
|
|
||||
|
||||
![]() zie FAQ:
[IMG] URLVANDEFOTO.JPG [/IMG] dan zonder spaties |
|
||||
|
||||
![]() Uploaden in de gallery waarvan je de snelkoppeling in de Volksforum balk boven aan de pagina ziet staan.
Als de foto er eenmaal in staat zie je een paar regels onder de foto de BB Image Code staan. Kwestie van die in z'n geheel hier in je reply kopieeren en klaar is klara. Wel doen want we zijn hier allemaal gek op foto's. Vooral van projecten die de potentie hebben flink uit de hand te lopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand me meteen vertellen wat voor een motor dit is? De rottigheid ![]() |
|
||||
|
||||
![]() holy shit............