![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() lekkere discussie hier
tis maar net wat je wilt volgens mij is een schroefset net iets stugger, ook al is hij omhooggedraaid persoonlijke voorkeur dus, en misschien ook wel een budgettaire kwestie |
#22
|
||||
|
||||
![]() ik wil de originele vering wel ruilen voor je schroefsetje.
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#23
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok, als je een keertje in de buurt komt, kom maar langs! Origineel heeft mijn voorkeur, ook al is dit alleen maar gevoelsmatig. Ik heb niet zo veel ervaring met schroefsetjes op zich. Maar zoals de auto nu is, is ie me te hard. Als je na een kleine hobbel in de weg de vering in de aanslag hoort knallen word ik niet vrolijk, ook al maakt zo'n auto niet veel kilometers natuurlijk. Op buitenweggetjes en bochtjes stuurt de auto lekker, klopt, maar ik vind het originele karakter ook prima. Als ik dit afmeet aan de 1,8 met origineel onderstel. ![]() |
#24
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus...wat ik je al zei Peter ![]() (toegegeven, verlaagd ziet wel cool uit)
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |