![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop gevraagd voor een maat van mij. Een Corrado, ut liefst een 1.8 of 2.0 16v. G-lader kan eventueel ook maar dan met goede papieren en niet al teveel km's
Prijs max 4000euro Ut liefst omgeving Noord-Brabant
|
||||
|
||||
![]() Neem eens contact op met Martijn65 op dit forum, die heeft nog steeds zijn Gorrado G60 te koop staan. Hij woont in Noord Brabant bij boxmeer in de buurt.
|
|
||||
|
||||
![]() Okeej bedankt...
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Had van marco gehoord dat u op zoek bent naar een Corrado! Nou ik heb een G60 uit '89 te koop: Volkswagen Corrado 1.8 G60 Bouwjaar: 1989 Kleur: Tornado Rood LY3D Km stand: ongv. 179.000 Electrisch Schuif/kanteldak APK tot augustus 2004 Verlaagd ongv. 50/30 Rieger Grille G-Lader gereviseerd 143.800 G-Force Kronenburg rollenbank uitdraai aanwezig Mei 2003 grote beurt gehad rek. aanwezig Nieuwe accu Rondom 195/50/15 Toyo banden goede staat BBS 15” velgen Incl. 6 speakers + Radio Auto is verder geheel standaard Altijd rustig warm gereden Vraagprijs: €2800,- ![]() Mail me evt maar, martijncornelis@hotmail.com Laturzz |
|
||||
|
||||
![]() Hij is verkocht, en de nieuwe eigenaar wil hem zo origineel mogelijk houden
![]()