![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop 6 ats classics
allemaal 7j.. de 4 goeie zijn et03 (Vrij zeldzaam)waarvan: -2 hoogglans gepolijst maar t zwart moet opnieuw gespoten worden, hier en daar wat stoeprandschade.. foto rand: -2 Origineel gepolijst+zwart zijn, de blanke lak is al ervan af gehaald en opgepoetst met unipol, 1 heeft een klein deukje in de buitenste rand.. foto rand: -2 zijn et20, de randen hiervan zijn heel grof geschuurd, en zouden dus gespoten moeten worden, (of veel schuurwerk).. foto rand, hier heb ik t deels gladgeschuurd: Zitten 2 kapjes bij.. Zoals beschreven van boven naar beneden: Nu andersom: Prijs voor deze 6 velgen 200 euro of een goed bod...
|
||||
|
||||
![]() up, worden ook per 2 of per 4 verkocht...
doe maar een bod..
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel inch ?
|
||||
|
||||
![]() ATS classis is volgens mij alleen maar in 13 inch geleverd en dan 7+8J.
Upje trouwens voor de Limburger ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Peter, alleen zijn ze ook in 15" gemaakt, en in 5, 5,5 ,6 ,7 ,8 en 9,5j
deze zijn 13" zijn volgens mij recht, kan t niet met 100% zekerheid zeggen 1 velg heeft flauw deukje in de buitenste rand maar dit zal je niet eens merken... er zijn er 2 fabrieksgepolijst dus moet je nog zelf schuren en hoogglanspolijsten en 2 zijn al hoogglans gepolijst en indd alleen overspuiten en klaar..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb de aanbieder even een PM gestuurd. Ik heb wel interresse. Ik ga dat polijsten wel zelf proberen. Heb dan echt geen geld meer op dat te laten doen. Maar toch bedankt voor het aanbod.
|
||||
|
||||
![]() topic opgeschoond.. guys, hou het on-topic!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn Aanbod is verwijderd.. maar geen dank. Kopen zijn stoere Wieltjes voor erg weinig geld! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bang dat de aanbieder niet meer reageert. Heb hem al een mail en een PM gestuurd maar niks hehoord.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vernomen dat je ze niet meer mag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier mag indd een slotje op...