![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik bied te koop aan: Een setje BBS RS222! Ik doe deze velgen weg omdat ik zelf met steekmaat 4x100 zit en als ik adapters steek dat ze te breed uit mijn (Lupo)kassen komen waardoor ik niet echt laag meer kan gaan helaas! ![]() ![]() Ze kunnen ook omgeboord worden, deze BBS RS'jes genieten een platte achterzijde! Specificaties: 15 inch 7j et38 5x112 vers gepolijste randen vers gepolijste doppen nieuwe chrome ventielen nieuwe chrome boutjes ![]() richtprijs 1000 euro Zal straks eens wat foto's maken van de velgen zelf! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Owja, de harten genieten nog van hun eerste laklaag verkerend in een goede staat, wat je niet vaak meer tegen komt! |
|
||||
|
||||
![]() Met of zonder banden ??
Staan wel heel mooi onder de lupo !!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kan er wel 2 gloednieuwe, nog met sticker bridgestone potenza's 165/50 bij leveren!!!! Mag rap weg vanwege andere velgen die ik op 't oog heb!! |
|
|||
|
|||
![]() omhoog.. als je meer vragen hebt mag je deze uiteraard altijd stellen!!
|
|
|||
|
|||
![]() Tevens is er voor een bedrag van 125 euro een 4 tal adapters beschikbaar naar 5x100 via Arend (kiwi GTI)
Voor het monteren van wielen met een 5x112 steek op auto's met een 5x100 naaf. 4 stuks, alle 4 zijn ze 2,5 cm dik. Met centreerringen en bouten. Vaste prijs voor deze super degelijke en veilige adapters: € 125,- ![]() Voor meer mogelijkheden stuur mij maar een PB! Last edited by SandR-GT : 27-04-2007 at 15:22. |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog! U mag altijd een goed bod doen via PB overigens!
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog maar weer!
|
|
|||
|
|||
![]() upje!
|
|
|||
|
|||
![]() up!
|
|
|||
|
|||
![]() Eventueel omboren naar 4x100 kan bij verscheidene mensen uit verscheidene regio's! Maar met deze ET waarde is met adapters werken ook goed mogelijk! Zal eens een foto'tje gepast op mn Lupo posten, maar ben nu niet thuis en ze staan op mn telefoon, dus kan ze niet hier op de laptop zetten want heb de kabel hier niet!
Bieden mag, heb er eventueel ook 2 splinternieuwe Bridgestone Potenza in 165/50 bij, nooit gemoneerd geweest, met stickers nog op! Heb andere wieltjes op het oog ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Omhoog!
|
|
|||
|
|||
![]() En up! Zou ook goed onder een GTi/VR6 gaan met adapters of omboren!
Ze zien er werkelijk subliem uit, al zeg ik het zelf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Up, adapters zijn weg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Deze ET is ideaal voor adapters he mensen!
|
|
|||
|
|||
![]() En goed bod is welkom!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() alleen deze week meenemen voor €750,- !
|