![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn broer heeft ze ooit voor zijn golfje gekocht, maar omdat de golf van hem weg is, heeft hij niets meer aan deze velgen.
Het betreft de originele GTS velgen die in '82 only (volgens DW) op de golf zijn geleverd. Leuke 13'' velgjes met een ET van ik meen 38. Velgjes zijn opzich in prima staat, al kan een poetsbeurtje geen kwaad. Er zitten nog 2 banden om, maar die zijn niet veel meer. ![]() ![]() Prijsidee, €150 Last edited by Edrik : 08-05-2007 at 16:40. |
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat je de naafkapjes los wegdoet...
![]() Als ze in goede staat zijn wil ik ze wel, ![]() Btw... zijn trouwens standaard velgen van alle golfjes GTS die in '83 (én alleen in NL) geleverd zijn. Ben trouwens nog steeds benieuwd naar het aantal geproduceerde GTS-jes...
|
||||
|
||||
![]() Hoepla, prijs aangepast, maar is natuurlijk bespreekbaar
|
|
||||
|
||||
![]() Twijfel twijfel....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hou je ze niet zelf voor onder je Golfje??? Stond wel grappig namelijk! Quote:
Twijfel? Kopen als je zelf geen originele hebt! Heb zelf 8 van die wielen... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hou ze niet onder m'n golfje, ben bezig met iets anders
![]() Golf_1_gts : prijs is nog bespreekbaar, je mag altijd bieden |
|
||||
|
||||
![]() Up, morgen gaan ze mee naar mania, dan mogen ze weg voor 100 eypo
|
|
||||
|
||||
![]() gereserveerd?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() 50 eypo |
|
||||
|
||||
![]() hotseknots
|
|
||||
|
||||
![]() is dit gewoon steek 4x100? en zijn de velgen recht?
grtz
|
||||
|
||||
![]() Welke bandenmaat zit er op velgen (foto)? En hoe breed zijn deze velgen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Steek is gewoon 4x100, komt origineel ook van een golf af.
Velgen zijn 5,5J als ik het goed heb, banden weet ik niet maar die zijn wel poep ![]() |