![]() |
|
||||
|
||||
![]() Twijfel tussen onderdelen gezocht en algemeen en deze maar gedaan, mits het niet goed is verplaats het dan maar.
Ik ben op zoek naar H4 lampen. En dan van die ouwerwetse gele dingen. Waar kun je deze nieuw kopen voor een normale prijs?
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de search...zijn al meer topics over:
o.a.: http://www.volksforum.com/forum/sho...=gele+koplampen |
|
||||
|
||||
![]() Das meer een topic over de koplampen zelf, ik bedoel gewoon de pitten.
|
||||
|
||||
![]() Ouwerwetse gele dingen bedoel je dan dit;
![]() Heb ze een tijd geleden op marktplaats gekocht. Staan er nog genoeg te koop volgens mij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee nee, ik zoek gewoon de H4 pit, niet meer niet minder...
![]() Maar dan met geel licht
|
||||
|
||||
![]() renault dealer?? of fiat, weet dat mijn opa's ritmo ze vroeger had..
|
||||
|
||||
![]() deze wil ik wel hebben
![]() ![]() daarom ben ik ook wel benieuwd waar je die H4 in het geel kan aankomen (is er trouwens niet een gele spuitbus waarmee je je koplampen kunt spuiten. Dat hij ook nog licht doorlaat he ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb die ook nog een setje liggen.. Als je interesse hebt hoor ik het wel..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of gewoon de vw-dealer.... ![]() art.nr: N 017 764 3 € 11,82 p.st ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had ik niet zo snel gezien maar op ebay staan er iig genoeg op. dit was de eerste wie ik zag. |
|
||||
|
||||
![]() Het probleem is dat de gele kapjes (zoals van die 24V lampen) niet zomaar passen op een normale h4 lamp. Het overzetten op een andere h4 lamp gaat dus niet makkelijk. Anders zou je heel goedkoop aan gele lampen kunnen komen, die 24V versie kosten elders namelijk bijna niets
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je hebt er wel van die gele kapjes voor die je er zo over heen kunt klikken.. had ik eerst op mijn citroen ax ook ..
probeer blikwerk in drachten eens.. www.blikwerk.nl die doen veel in citroen
|
||||
|
||||
![]() http://www.burtoncar.com/pages/Nede...to-s/100932.asp
Deze mannen hebben ze ook te koop, dit zijn ook de lampjes met het bolletje eroverheen. Ik zelf heb deze er ook in zitten, alleen heb ik 2 van die bolletjes+bevestigingsklem gevonden op de sloop. Ze geven wel mooi geel licht! |
|
||||
|
||||
![]() osram heeft ze wel..
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb pas bij de fugo in gouda een setje gekocht voor mijn golf 1 kosten +-10 eurie per stuk !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ze bij bijna elke automaterialen zaak wel kopen ik heb ze zelf bij stagar in stadskanaal vandaan!
|
||||
|
||||
![]() Ben er nu bij 3 geweest en nergens waren ze :S
|
||||
|
||||
![]() bestellen...
|