![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar een nette hoedenplank zonder speaker gaten voor een golf2 blauw recaro edition interieur.
Heb je iets liggen laat het me weten en we komen er wel uit! Mark 06 28501466 |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een kompleet interieur liggen met alles erbij.
Dus stoelen, achterbank, panelen, vloerbekleding, hoedenplankstuenen , en een hoedenplank zonder gaten in goede staat. De set word alleen kompleet verkocht 175 euro. Misschien te duur voor een hoedenplank alleen. Maar de rest is los verkoop baar voor je. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() heb er ook nog wel 1 liggen zonder gaten is aleen geknikt moet een stripje onder door gemaakt worden voor 15 € is ie voor jou |
|
|||
|
|||
![]() Mischien kunnen jullie allebij een fotootje plaatsen, ik moet zeker een hoedenplank hebben, maar mischien is een kompleet interieur ook een optie, maar dat ligt een beetje aan de staat ervan!
Mark |
|
|||
|
|||
![]() Mijn interieur is gewoon netjes zoals de meesten wel.
Enkelt zoals altijd is de bestuurdersstoel de instap wang van stuk. Het schuim , en de stof heeft 2 gaatjes. Fotos heb ik zo even niet. Maar goed, een hoedenplank voor 15 euro is voor niks natuurlijk. EVen stripje eronder en klaar ben je. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dat interieur van Ron gezien en is gewoon netjes, het is dat ik al 4 van die blauwe recaro interieurs heb liggen anders had ik het al gekocht.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb in principe aan 1 interieur genoeg
![]() Ik ben dus voorzien! |