![]() |
|
||||
|
||||
![]() Phoe
![]() Ziet er super uit zo!! Ik ben benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Super Jetta geworden, ziet er retestrak uit !
|
|
||||
|
||||
![]() Mega mooi Johan!! Het front maakt het even af, nou ja... de volgende stap maakt het nog mooier!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sssssssssst! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel zien liggen ......... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, ze lagen er gewoon ![]() Voor diegenen die bij Wytze waren was het ook niet echt een geheim, maarja hoef het niet aan de grote boom te hangen! De rest zal moeten wachten tot binnenkort ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die dakdragers worden VET ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() je hebt nou weer een nieuwe jetta johan hij is echt super mooi geworden, echt waar super ![]() ![]() ![]() Groeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thule windspoiler ligt al klaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wow, die ziet er weer super uit!
Sehr Geil Johan
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag is het zover!! Dan haal ik de Jetta op uit Driesum en komt hij weer naar Gorredijk!!
Dan eind van de week nog 1 keer naar Wytze voor de laatste modificatie ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij spotte ik je net in de witte jetta diesel. Kan dat kloppen?? Ik zag namelijk een witte jetta knipperen naar me. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zeg lekker niet dat er een vol verchroomd imperial op komt ![]() ik zeg niks over die motor kap met groot vw logo er in hoor ...ssssssssst ![]() eeehhhh oeps .......... ![]() Last edited by voklswien : 28-05-2007 at 20:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zouden die verbrede thuisbrengers er ook onder komen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Woonde ik maar dichter bij Damwoude, kon ik ook eens bij de Jetta fabriek van Friesland kijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is voor mij net zo ver rijden als voor jou! Op het hoogtepunt reed ik er denk ik wel 4 keer per week naartoe! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Strak ![]() *Woont lekker ook in Damwoude ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals gezegd gister de Jetta opgehaald!!
Tijdens het ophalen kwam het gesprek even op de bekerwinnaars van de vwforummeeting ![]() Wytze moest even zijn frustratie botvieren op de plaat, welke nu wel onderin de grijze container zal liggen. Heb me bescheurd ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Whahahaha!
![]() |