![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag weer een sletta opgehaald.
een 1.6 pacefic met 175000 op de teller, dus volgende project lowrider kan weer starten. hier wat foto,s ![]() ![]() ![]() ![]() de banden 165 50 15 bridgestone,s ![]() ![]() en de velgen worden op het moment opgeknapt. stoeprand schades er van af opnieuw spuiten en polijsten ![]() 7j 15 benz wielen. supersport schroefset is besteld gister en een bra. ![]() dit is mijn 3e jetta. hier foto,s van de vorige 2 ![]() mijn 1e before ![]() after ![]() ![]() en de 2e was een 1.8 i before ![]() after, op steffans ![]() en op powertechs 13 inch ![]() ![]() Last edited by 2-low jetta : 01-06-2007 at 19:54. |
|
||||
|
||||
![]() cho alweer een jetta erbij, suc-6 met je project
![]() ''Ik wil ook weer een Jetta ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erwin heel erg veel plezier en succes met deze (alweer) nieuwe aanwinst.
En laag deze he. Minimaal net zo laag als de vorige ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() op naar bergum met de auto
![]() voor een jetta meet en greet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() eerst maar eens even van deze look afhelpen voor ie op meetings komt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd wat het wordt, die andere 2 waren in elk geval ook erg dik !
Vooral die met die ATS classics. Keep us posted ! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
maakt niks jetta is altyd mooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() je had die van mij moeten kopen hahaha
die heeft alle opties voor die tijd + climatronic! maar mooie jetta. succes ermee!
|
|||
|
|||
![]() leuk projectje
![]() en je andere jetta's zijn echt mega laag :P 80 verlaagd ofzo? rijd dat ook nog zo laag of is t geen doen?:P |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wel stukkie meer. was met alletwee einde schroefset. ![]() het rijdt mja je moet er wat voor over hebben om 1 van de lagere te zijn ![]() set zal wel wat aangepast worden. valt wel een cm of 2 te winnen extra. liggen de velgen mooi in de wielkasten straks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() word een mooi project
|
|
|||
|
|||
![]() oww neee he! Daar gaat ie weer hoor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat word weer een lekkere slettebak
![]()
|
||||
|
||||
![]() Veel succes ermee, gaat vast en cker wel weer goedkomen
![]() Lekker plat op zijn muil ![]() |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor de reacties tot nu toe.
|
|
||||
|
||||
![]() Die eerste Jetta op de classics is echt super dik, deze moet uiteraard minimaal zo dik worden
![]() Succes met de Jetta! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project weer...
Die 2e is echt laag, zodeju ![]() Maar heeft die jetta ook op showyoursound gestaan? Met een pakkie marlboro deronder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd wat je plannen hier mee zijn in ieder geval is de basis succes
![]()